Strona 2 z 2

Re: Problem z niskimi obrotami, płynem chłodzącym i odpalani

PostNapisane: poniedziałek, 23 stycznia 2017, 16:36
przez Marek_Bielsko
Czy ja się nabijam? Napisałem, że tanio porównując do moich 700zł za samo OC.

Przecież w obliczaniu składki ubezpieczenia nie bierze się pod uwagę jedynie pojemności silnika, ale również kierowcę, markę i model auta, miasto, ryzyko wypadku i masę innych elementów.

Re: Problem z niskimi obrotami, płynem chłodzącym i odpalani

PostNapisane: wtorek, 24 stycznia 2017, 09:48
przez pablo
Ja uszczelke robiłem sam bo moje kangoo już tak prychało że trzeba było zreszta wyszło wcześniej po sprawdzeniu spreżania ;) koszt samej uszczelki to za reinza ok 100,- najlepiej przy okazji wymienić wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów ok 50,- teoretycznie powinno się wymienić olej i płyn chłodzący który wcześniej zlałeś olej + filtr ok 110,- płyn chłodzący ok 40,- trzeba to tylko złożyć regulacja zaworów i rakieta mi zajeło to ok 1,5 dnia cała sobota i nocka do 4 rano oczywiście robiłem dla siebie a nie na akord a i jeszcze rozrząd powinno sie wymienić przy okazji dobrze jest skontrolować stan pasków czy nie popękane i przetarte :D

Re: Problem z niskimi obrotami, płynem chłodzącym i odpalani

PostNapisane: środa, 8 lutego 2017, 18:23
przez robii23
Wracam,
wyciek opanowany. na szczęście wyciek na zewnątrz, bezpośrednio z króćca który wychodzi z bloku silnika. Więc tutaj się udało zrobić tanim kosztem. Do tego z silnikiem wszystko OK: pod nakrętką czysto, płynu już nie ubywa, kompresja OK. Na koniec będzie zmieniana tylko uszczelka pokrywy zaworów, bo się poci.
Zostaje kwestia wypadania zapłonu w zakresie 800-1800 obr. oraz zapalania że przestaje pracować rozrusznik.
1. Zapalanie po zmianie akumulatora, prawie ustało, zdarza się bardzo rzadko i o wiele krócej (około 0,1s), a wtedy często restartuje zegarek.
2. Obroty już miałem opanować kupując cewkę z kablami, ale wpadłem przez przypadek na taki sam wątek w klubie mazda. Normalnie jakbym czytał opis swojego problemu. I u żadnej osoby nie były ani kable, ani cewki. Raz była to sonda lambda, raz nie rozwiązany problem ale zawsze była poprawa gdy - cytuję "ale najdziwniejsze jest to że jak odłączę u siebie EGR od kompa to wywala check i wszystko się normuje, nie ma szarpania i samochód jedzie tak jak powinien"

Co sądzicie kupować te kable z cewką? I czy warto kupić takie za 100 zł NTY?
A może jakoś sprawdzić tą lambdę?

Re: Problem z niskimi obrotami, płynem chłodzącym i odpalani

PostNapisane: środa, 8 lutego 2017, 20:16
przez slay
Obydwie sondy sprawdzisz przez podłączenie do komputera. To co możesz zrobić sam, to sprawdzić kable i wtyczki. Przewody potrafią poprzecierać się o metalowe osłony. Może jakiś partacz sztukował sondę z wtyczką? to też może powodować błędy.
Przeważnie uszkodzona sonda powoduje zaświecenie błędu na desce.
Jeśli miałbym polecić cewkę to firmy BOUGICORD. Niestety tania nie jest.

Re: Problem z niskimi obrotami, płynem chłodzącym i odpalani

PostNapisane: sobota, 11 lutego 2017, 01:02
przez pablo
A przewody beru ostatnio wymieniałem koszt ok 100 ale falne są☺

Re: Problem z niskimi obrotami, płynem chłodzącym i odpalani

PostNapisane: piątek, 24 lutego 2017, 19:04
przez robii23
Dziękuję wszystkim za pomoc. Po kupieniu cewki polecanej firmy BOUGICORD, wszystko zaczęło działać jak należy.
Chciałem się upewnić, dlatego nie odpisywałem. Cewka na 3 śruby koszt 180 zł.
Dla szukających OC, swoje nowe znalazłem w AXA za 431 zł, choć poprzednie też miałem w AXA. Bo jak się okazuje są dwie AXA i AXA direct czy jakoś tak. Żadne rankomaty i inne porównywarki nie pomogły. Lepsze ceny dostałem po wypełnieniu wniosku na stronie firmy.

Re: Problem z niskimi obrotami, płynem chłodzącym i odpalani

PostNapisane: piątek, 24 marca 2017, 14:10
przez wloczykij
To z niskiego OC się ciesz...
U mnie za kangura w liberty (marka wykupiona zresztą jakiś czas temu przez Axe) wyszło +/- 1000 i to chyba ze zniżką za kolejne tablice ubezpieczane u nich.
Niestety - miejsce parkowania - stolica :(