Strona 1 z 2
		
			
				Cewka???
				
Napisane: 
środa, 20 kwietnia 2005, 14:00przez _ONE_
				Od dłuższego czasu dosyć mocno trzęsie mi budą na wolnych obrotach.
Wykluczyłem świece i kable. Najdziwniejsze jest to, że silnik wydaje się działać równo, a jednak gdy stoję na światłach drgania od silnika przenoszą się na karoserię i czsami telepie niemiłosiernie. Zastanawiałem się co to może być i drogą eliminacji ostały mi się cewki. U mnie są w postaci jednego modułu (jedno wejście sterujące) i 4 wyjścia wn. Czy ktoś borykał się z tym problemem?
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
środa, 20 kwietnia 2005, 17:02przez branio
				Jaki masz silnik?
Po prostu sprawdź czy wszystkie cylindry pracują.
Ile ma pasek rozrządu?
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
środa, 20 kwietnia 2005, 17:14przez Crash
				Ale czy na wolnych obrotach silnik pracuje równo i telepie karoserią  

  czy obroty są nieregularne falujące. Jak trzęsie to ja bym bardziej za urwaną poduszką był. Jeżeli obroty nieregularne to rzeczywiście może być jeden niepracujący cylinder lub ma wypadające zapłony.  Tylko nie rozumiem jednego co ma pasek rozrządu do nieregularnych obrotów  lub wibracji 

 
			
		
			
				
				
Napisane: 
środa, 20 kwietnia 2005, 18:37przez _ONE_
				Pasek, świece, kable, filtr mają mały przebieg... na poprzednim zestawie było podobnie. Obroty trzyma idealnie. Zawory są ustawione idealnie. To nie jest poducha. To co mogę dodać to to, że zdecydowanie bardziej telepie gdy jest cieplej  

  Silnik Energy 1.4
 
			
		
			
				
				
Napisane: 
środa, 20 kwietnia 2005, 18:46przez branio
				Crash napisał(a):  Tylko nie rozumiem jednego co ma pasek rozrządu do nieregularnych obrotów  lub wibracji 

 
Przestaw o jeden ząbek to zrozumiesz.
Mocowanie silnika to niezły trop.
Kolektor szczelny?
 
			
		
			
				
				
Napisane: 
środa, 20 kwietnia 2005, 18:47przez darecki
				A gdy spojrzysz na silnik to też nim trzęsie?? Czy tylko przenosi drgania na karoserie?
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
środa, 20 kwietnia 2005, 21:29przez Crash
				[quote="branio]Przestaw o jeden ząbek to zrozumiesz.
[/quote]
To jest akurat oczywiste tylko jeśli idzie o ewentualne "przeskoczenie" paska to nie raczej ze starości bo on się raczej nie wydłuży ale raczej jak się poluźni. Ten silnik ma chyba naciąg na pompie ZTCP. Tylko żeby się dostać do paska to trzeba chyba górną poduchę zdemontować. ONE pamiętaj że ten silnik ma dwie poduchy druga jest pod silnikiem może tamta jest oberwana
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
czwartek, 21 kwietnia 2005, 05:38przez _ONE_
				Poduchy wykluczyłem. Rozumiem, że chodzi o kolektor ssący... fałszywe powietrze? - ale obroty mam ok. Jak patrzę na silnik to widzę trzęsiawkę...
Myślałem, że może ktoś miał podobny problem... ja dalej stawiam na cewkę. Poszukam jakiejś na chwilę na wymianę i zobaczę co będzie.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
czwartek, 21 kwietnia 2005, 16:58przez darecki
				A temperatura silnika ma wpływ na"trzęsiawke"?
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
czwartek, 21 kwietnia 2005, 17:31przez _ONE_