Mamy pytanie czy w którymś z waszych skoczków nadszedl ten moment ze zaczął wciągać Olej ? i kopci powyzej 3,5 tys obrotów . a jadąc okolo 140km/h kopci i czuć olej.  
Sprawdzialem turbine i wszystko ok , zadnych wycieków nie widziałem . Co według was moze być do wymiany ? czy to moze byc tylko jakas uszczelka? czy odrazu moge być pewny ze to pierścienie na tłokach ?
			
		







 Ja ryzykuję tak od 4 lat i jestem zadowolony z braku ekologii. Jednak zaolejony zawór egr nie wróży nic dobrego.
 Ja ryzykuję tak od 4 lat i jestem zadowolony z braku ekologii. Jednak zaolejony zawór egr nie wróży nic dobrego. 

 kopci po wyzej mniejwiecej 2200 obr. wciąga olej i jest tez ten specyficzny zapach)
 kopci po wyzej mniejwiecej 2200 obr. wciąga olej i jest tez ten specyficzny zapach)