Witam Panowie.
Temat pewnie poruszany mnostwo razy,ale jesli mozna mam kilka pytań.
Kupiliśmy do firmy Kangoo d55 2001 rok z tą nieszczęsną pompą.
Wywala błąd DF066-nieprawidłowe połóżenie aktuatora przepływu paliwa.
Ciężko zapala zimny,po nagrzaniu gaśnie przy wciśnięciu sprzęgła.
Potrafi odpalić 5 razy i gasnąć,za szóstym ok.W czasie jazdy też ok,nagrzany śmiga jak złoto.Ale gaśnie na wolnych.
Za każdym razem zapalaja sie świeczki.Nigdy żadnego problemu z pedałem gazu.
Teraz tak:
Jestem z okolic Bydgoszczy.Jak narazie od paru dni szukam informacji i ciagle wydzwaniam co z tym fantem dalej.
Rozmawiałem z firmą Pezal z Gdańśka,zalecili mi najpierw podmiane sterownika silnika-przy okazji tej paskudnej pompy.
Moje pytanie-jeśli założę ecu DCU3R o n-rze 8200150542 HOM7722111549 auto po prostu odpali? co z immo?
Sprawdziłem,w naszym aucie siedzi sterownikDCU3R ale o numeracji 8200546938 HOM7700115802 z 2008 roku.
Te o nrz-e 8200150542 HOM7722111549 sa z lat 2000-2002.Wnioskując sterownik w naszym aucie był już raz zmieniany na nowy.
Myślicie że możliwe że znowu padł?Że on fałszuje sterowanie pompą?
Kolejne pytanie-w ostateczności zdecydowałbym sie na zmiane na pompe mechaniczną.
Czy ktoś warty polecenia zajmuje sie taka przeróbka w okolicach Bydgoszczy?Kogo polecacie?
Znalazłem faceta z okolic Wejherowa,ale wątpie żeby Kangur tam dojechał.
Pomocy.Dzieki za wyrozumiałość i czekam na informacje,pozdrawiam Tomash.