W czasie mocnych przymrozków,zdarzyło mi się,że autko nie chciało odpalić.
Po próbie odpalenia samochodu na kable,po kilku dniach zauważyłem,że nie działa mi radio.
Sprawdziłem,bezpiecznik przypisany do radia,oraz bezpiecznik,który znajduje się w radiu.
Oba są o.k,więc problem tkwi gdzie indziej. W czasie szukania przyczyn
niedziałającego radia ściągnąłem pokrywę od bezpieczników w komorze silnika.
Moim oczom ukazał się stopiony bezpiecznik (prawdopodobnie 80A).
Internet nie za dużo mi mówi,gdyż wyświetlają się informację,że bezpiecznik te odpowiada za
wspomaganie kierownicy, pompę wtryskową ???? , oraz całą masę różnych dziwnych rzeczy.
Najlepsze w tym wszystkim jest to,że nie zauważyłem aby mi coś nie działało.
Owszem klimatyzacja nie chodzi,ale z tego co pamiętam mam w chłodnicy małą dziurkę
i każda próba nabicia kończyła się szybkim upuszczeniem gazu.
Poniżej zdjęcie "owego" bezpiecznika.
P.s Znacie jakiegoś przyzwoitego mechanika w okolicach Rudy Śląskiej ? ( chciałbym powierzyć mu serwisowanie
mojego kangurka )
Byłym zapomniał Renault Kangoo 2006r 1,5 DCI -chyba ta najmocniejsza wersja







 Na internecie też żadnych schematów nie potrafię znaleść.
  Na internecie też żadnych schematów nie potrafię znaleść. Na przykład, to nie benzyna, że po zgaszeniu auta, załącza się i kilka minut pracuje
 Na przykład, to nie benzyna, że po zgaszeniu auta, załącza się i kilka minut pracuje 



