pooooważne kłoooooopoty czy może ........takie sobie

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

pooooważne kłoooooopoty czy może ........takie sobie

Postprzez mariasza wtorek, 5 kwietnia 2005, 01:47

Witam wszystkich forumowiczow
chcialbym poddac pod ocene gremium nastepujaca sytuacje
Kagurek 1,4 1999r zaczeło sie od dwukrotnej wymiany paska klinowego bo się urwał, za kazdym razem przed wymiana i po niej nadal słyszałem piski ......myslałem ze ci partacze wserwisie znowu zrobili fuszeke i nie naciągneli własciwie, wiec wracałem i podkrrrrrrrrrrecali napinacz, a wczoraj znowu mi strzelił *trzy paski na jakieś 15.000 km byłem tak w....rwiony ze i w nocy i w niedziele ze postanowiłem tak dojechac do chaty, udało sie ale bateryjke wyczerpałem na fuuuul, a w dodatku odtatnie pięc kilosow jechałem w nocy bez swiateł....jak jakis patafian, ale nie było rady bo mi gasło wszystko z uwagi na brak ładowania, tylko nie mowcie nic o patencie z rajtami bo zmarnowałem trzy nowe pary mojej dziewczyny i wielikie G, ale sedno po dojechaniu pod dom smrdek i dymek z silnika, rano kupiłem nowy pasek i sam załozyłem jak tylko dodałem gazu to spalenizna i dym jak z komina parowozu w okolicach alternatora, i teraz wszystkich gru proszę o mozliwie precyzyjne opienie co się mogło stac czy cos zatarłem czy moze inna przyczyna a moze to znowu pasek moze stoi łożysko w pompie albo alternatorze, ale jak pokrece to kolo alternatora obraca sie swobodnie a koło pompy wody tez tylko trache cięzej ale nie stoją, kontrolka pokazuje ładowanie, ale jak tylko dołoze troche gazu to znowu cos sie dymi z tej okolicy, z pompy nic nie cieknie zadnych nawet drobnych plamek, dodam tylko ze te paski to moze tez od koła zamachowego z korbowodu bo lekko drga czego w szanownym serwisie Renault nie zauwazyli wymieniajac trzy paski, wzzystkie starte na klinach=chyba wynik przesuwania przez to około zamachowe i wzzedzie pełno resztek=drobinek paska, POPROSZE O POMOC BO NA SERWIS JESTEM JUZ ZBYT WNERWIONY I NIE MOGE TAM ISC BO KOGOS ZABIJE, CZY JADAC W TEN SPOSB MOGŁEM COS ZATRZEC DODAM ZE KONTR. TEMP W NORMIE NIE PRZEKROCZYŁA POŁOWY wieeeeeeelkie dzieki za pomOC

pozdro MAriusz
Avatar użytkownika
mariasza
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 1
Dołączył(a): poniedziałek, 4 kwietnia 2005, 23:00
Lokalizacja: lodz

Postprzez Rafal wtorek, 5 kwietnia 2005, 10:06

Mariuszu ja Ci nie pomoge, przynajmniej nie przez internet... ale moge Cie rozbawić: Wg mnie ewidentnie skręcił sie wał korbowy, ktory wybił klin na kole pasowym i dlatego peka pasek, jest to jednak wierzchołek góry lodowej, gdyz teraz woda leje sie do cylindra przez peknieto uszczelke w głowicy i silnik lada dzień wystawi kopyto...
1998 kangoo 1,4 LPG -to był kangoor...
2006 kangoo pampa 1,5 dci
2006 trafic 2,0 dci -to był trafic....
2008
Avatar użytkownika
Rafal
Szaman klubowy
Szaman klubowy
 
Posty: 1339
Dołączył(a): poniedziałek, 29 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez MK wtorek, 5 kwietnia 2005, 10:16

To jest możliwe :!:
Aleś SZAMAN pocieszył debiutanta :?
Witamy w klubie :)
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50


CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!
Avatar użytkownika
MK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2004
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Cieszyn-Gród Trzech Braci

Postprzez AdiK wtorek, 5 kwietnia 2005, 14:24

Niech pociesza aby mu nie wywróżył :wink:
A wracając do tematu w jakim stanie są rolki prowadzące pasek może one się zacierają i przypala pasek.
Pozdrawiam Adrian

Był KaleidoGwiezdnyPył 1.5dci75
Jest Peugeot 5008 2.0HDI
Avatar użytkownika
AdiK
Kangoomistrz 2009
Kangoomistrz 2009
 
Posty: 1033
Dołączył(a): środa, 7 kwietnia 2004, 23:00
Lokalizacja: poszukiwana

Postprzez branio wtorek, 5 kwietnia 2005, 19:13

Czy pasek pracuje w jednej płaszczyżnie?Czy grzeją się łożyska alternatora?Wcale nie musisz odpowiadać,na twoim miejscu jeżdził bym dalej do serwisu i wymieniał paski co 8 h na ich koszt.
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez chyba po aferze... ;-) wtorek, 5 kwietnia 2005, 19:33

witam ponownie
na pocz±tku pragne bardzo podziekowac za s³owa otuchy......zw³aszcza z
uszczelk± pod g³owic± to by³o exxxxxxxxxxxxxtra
ale do rzeczy , alternator sprawdzony jest OK, pompa sprawdzona jest Ok
a najblizej prawdy by³ jeden z forumowiczów który trze¿wo i domy¶lnie juz zwietrzy³ jak na kangóra przysta³o ... ;-b
¿e pzryczyna mo¿e byc banalna a mianowicie wszystki trzy rolki po których prowadz±dze pasek klinowy s± raczej mocno zdarte zw³aszcza ta od pompy, dlatego smrodek i dym bo rolka nie staje w miejscu a chodzi tylko pasek siê na niej ¶lizga (bezdzwiêcznie i tylko czasami) i dlatego grzeje siê i troche kopci ale wszystkiemu winna i tak rolka napêdzajaca ta od wa³u korbowego bo nie pracuje róno nie w osi - lekko dr¿y dlatego
rozci±ga ka¿dy kolejny niowy pasek, dostaje luzu i dalej ju¿ znacie....
a swoj± drog± ciekawe od czego to ko³o tak pracuje nierówno

Dzieki za wszelkie proby pomocy i dodania tzw. otuchy
chyba po aferze... ;-)
 


Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron