ROZBIERAMY SILNIK KANGOO 1.4 8V 98r.

Witam dziś rozbieram serce mojego kangoo.
moim celem jest dojście do tłoków i ewentualna wymiana pierścieni, wymiana uszczelki pod głowicą, wymiana uszczelniaczy zaworowych, wymiana rozrządu no i oczywiście splanowanie głowicy no i zobaczymy co tam jeszcze w praniu wyjdzie:P
powodem całej tej afery jest niestety ale palenie oleju i to w nawet sporych ilościach wątek jest w zakładce "Pytam" ze względu na to że rozbieram auto po raz pierwszy w życiu (moj debiut)
więc BROŃ BORZE NIECH SIĘ NIKT NA TYM NIE WZORUJĘ może to jedynie posłużyć za drobne porady na które sam liczę ze strony doświadczonych kolegów z forum 
moim celem jest dojście do tłoków i ewentualna wymiana pierścieni, wymiana uszczelki pod głowicą, wymiana uszczelniaczy zaworowych, wymiana rozrządu no i oczywiście splanowanie głowicy no i zobaczymy co tam jeszcze w praniu wyjdzie:P
powodem całej tej afery jest niestety ale palenie oleju i to w nawet sporych ilościach wątek jest w zakładce "Pytam" ze względu na to że rozbieram auto po raz pierwszy w życiu (moj debiut)

