Kolumna kierownicza-luzy
 Napisane: wtorek, 19 lutego 2013, 22:41
Napisane: wtorek, 19 lutego 2013, 22:41Witam
Mam Kangoo 1.9d z 2001r i na wolnych obrotach kierownica strasznie mocno się trzęsie wydając przedziwne dźwięki Kierownica ma luz na wałku i już tu wyczytałem ze winna jest wytarta tulejka. Czy Warto bawić się w dorabianie takiej części czy może kupić używaną kolumnę ? I tu nasuwa się pytanie czy kolumny z aut z silnikiem benzynowym są takie same jak w dieslu?
 Kierownica ma luz na wałku i już tu wyczytałem ze winna jest wytarta tulejka. Czy Warto bawić się w dorabianie takiej części czy może kupić używaną kolumnę ? I tu nasuwa się pytanie czy kolumny z aut z silnikiem benzynowym są takie same jak w dieslu?
			Mam Kangoo 1.9d z 2001r i na wolnych obrotach kierownica strasznie mocno się trzęsie wydając przedziwne dźwięki
 Kierownica ma luz na wałku i już tu wyczytałem ze winna jest wytarta tulejka. Czy Warto bawić się w dorabianie takiej części czy może kupić używaną kolumnę ? I tu nasuwa się pytanie czy kolumny z aut z silnikiem benzynowym są takie same jak w dieslu?
 Kierownica ma luz na wałku i już tu wyczytałem ze winna jest wytarta tulejka. Czy Warto bawić się w dorabianie takiej części czy może kupić używaną kolumnę ? I tu nasuwa się pytanie czy kolumny z aut z silnikiem benzynowym są takie same jak w dieslu? 
  
 wyjelismy magiel i potem włozylismy nowy (używany) magiel
  wyjelismy magiel i potem włozylismy nowy (używany) magiel  , musiał bym sprawdzic
 , musiał bym sprawdzic   