Strona 1 z 1
		
			
				falowanie obrotów
				
Napisane: 
piątek, 8 lutego 2013, 22:14 
				przez senator
				Witam falują mi obroty na luzie kangoo 1.2 16v z gazem.
Od razu jak odpalam zimny silnik to też wchodzą bardzo wysoko ok 1600, jak się zagrzeje to falują między 500 a 900. 
Wymieniłem dziś filtr powietrza ale to nie pomogło.
			 
			
		
			
				Re: falowanie obrotów
				
Napisane: 
piątek, 8 lutego 2013, 22:42 
				przez slay
				Kiedy regulowałeś zawory i czyściłeś przepustnicę?
			 
			
		
			
				Re: falowanie obrotów
				
Napisane: 
piątek, 8 lutego 2013, 23:27 
				przez senator
				W październiku 2012 było to jakieś 5tyś kilo temu
			 
			
		
			
				Re: falowanie obrotów
				
Napisane: 
sobota, 9 lutego 2013, 00:22 
				przez senator
				Świece wymieniałęm w wakacje nie mają jeszcze  10 tyś, cewka ma ponad 20 tyś, mam jakaś starą założe jutro ją na próbę zobacze jaki efekt.
Podepnę się do kompa też jutro ale check sie nie pali, a inny objawów nie ma przyśpiesza ok.
			 
			
		
			
				Re: falowanie obrotów
				
Napisane: 
sobota, 9 lutego 2013, 09:27 
				przez smi3szny
				A może silniczek krokowy?? Lubi się zawiesić i falują obroty...Identyczny problem miałem w Megane II
			 
			
		
			
				Re: falowanie obrotów
				
Napisane: 
sobota, 9 lutego 2013, 09:36 
				przez Lucass
				W 1,2 16V nie ma chyba silnika jako takiego tylko cały moduł sterujący przepustnicą.
Ale wydaje mi się, że podobne problemy już były opisywane na forum.
			 
			
		
			
				Re: falowanie obrotów
				
Napisane: 
sobota, 9 lutego 2013, 23:54 
				przez bogdan02
				Sprawdz czy nie ciągnie lewego powietrza.
Ja tak miałem.
			 
			
		
			
				Re: falowanie obrotów
				
Napisane: 
poniedziałek, 11 lutego 2013, 11:23 
				przez senator
				Kurde problem okazał się banalny, chodziło o kostkę zieloną.Wpadłem na to jak wczoraj zapalił mi się pomarańczowy zygzak. Wykluczałem ją bo w lato czyściłem ją dokładnie, ale zapomniałem ją podczepić opaską i latała sobie. Dobrze się wyjaśniło to wszystko, bo miałem takie objawy jak falowanie obrotów, plus cały czas załączał się filterek od spalin ten mały czarny(od pochłąniacza oparów), oprócz tego napięcie ładowania mi latało od 14.1 do 13,5 przy tym falowaniu. Już miałem się brać za alternator ewentualnie regulator napięcia.  
