


 ) zaraz obok akumulatora - też z przekaźnikami
 ) zaraz obok akumulatora - też z przekaźnikami  Lepiej tam.
 Lepiej tam.


Z moim rozwiązaniem nie miałem problemu z przeciąganiem kabliBullitt napisał(a):Tam własnie jest najłatwiej. No i jest miejsce.
 Na pewno im bliżej akumulatora tym lepiej. Generalnie każdy musi sobie wybrać co woli, ja tylko ręczę, że w czarnej skrzynce się mieści
 Na pewno im bliżej akumulatora tym lepiej. Generalnie każdy musi sobie wybrać co woli, ja tylko ręczę, że w czarnej skrzynce się mieści 


 czyżby mercedes
 czyżby mercedes  używał tych samych rozwiązań technicznych co w polonezie (żarówka h4 - tania, ale jednak mizerny efekt?
 używał tych samych rozwiązań technicznych co w polonezie (żarówka h4 - tania, ale jednak mizerny efekt?

 Jedynym "minusem" instalacji z przekaźnikami będzie krótsza żywotność żaróweczek, ale jakie to ma znaczenie
 Jedynym "minusem" instalacji z przekaźnikami będzie krótsza żywotność żaróweczek, ale jakie to ma znaczenie 



michal napisał(a):[quote="Bullitt
Mysle, ze sie nie przegrzeją np. w Vito tak jest, ze mijania sie nie wyłaczaja. .
 czyżby mercedes
 czyżby mercedes  używał tych samych rozwiązań technicznych co w polonezie (żarówka h4 - tania, ale jednak mizerny efekt?[/quote]
 używał tych samych rozwiązań technicznych co w polonezie (żarówka h4 - tania, ale jednak mizerny efekt?[/quote]
 
 

_ONE_ napisał(a):Ze schematu elektrycznego wynika, że w kabinie wszystko jest pod ręką i gniazda bezpieczników są wolne. Przy okazji sprawdzę czy u mnie jest instalacja pod halogenkiJedynym "minusem" instalacji z przekaźnikami będzie krótsza żywotność żaróweczek, ale jakie to ma znaczenie
 
 


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości