 to co sie przejmujesz
  to co sie przejmujesz   wal do ASO z jego OC idzie
 wal do ASO z jego OC idzie 
 to co sie przejmujesz
  to co sie przejmujesz   wal do ASO z jego OC idzie
 wal do ASO z jego OC idzie 


 ??????????
??????????
 ?napisz coś o sobie to sie może sieo każe że sie znamy.Jeśłi chodzi o podskakiwanie to generalnie masz racje ale niezgodze sie z tym że korekta ciśnienia nic nie daje,bo jednak z właśnego doświadczenia wiem że daje,tyle tylko że widać to przy troche ostrzejszej jeździe.
 ?napisz coś o sobie to sie może sieo każe że sie znamy.Jeśłi chodzi o podskakiwanie to generalnie masz racje ale niezgodze sie z tym że korekta ciśnienia nic nie daje,bo jednak z właśnego doświadczenia wiem że daje,tyle tylko że widać to przy troche ostrzejszej jeździe.

 ) i jeździ po bielsku przedłużanym nieprzeszklonym kangusiem
 ) i jeździ po bielsku przedłużanym nieprzeszklonym kangusiem  Właśnie rajder - czemu się po nalepkę nie zgłaszasz?
 Właśnie rajder - czemu się po nalepkę nie zgłaszasz? 


Anonymous napisał(a):nie będe sie logował ale jesteście tylko teoretykami po części bo kilku znam , ale kto kombinuje z cisnieniem w oponach .kazde auto zachowuje się odpowiednio dla siebie i nie podskakuje i nie jest nadsterowne tylko trzeba umić operować gazem , kierownicą no i oczywiście głową. W razie wątpliwości zapraszam na jazdę kangoo z 800kg wody mineralnej z Bielska na Śląsk.

 


sw napisał(a):Wiadomo, że jak się gaz do dechy wciśnie to przednionapędowiec wyleci z drogi, ale na ZEWNĄTRZ zakrętu. Typowa dla przednionapędowców jest *podsterowność*. Jednak zauważ, że mówimy tu o NADSTEROWNOŚCI, która z gazem w przednim napędzie nie ma nic wspólnego (no chyba, że masz w kangurze ciąg wsteczny). .



Znaczy że się wstydzisz?rajder napisał(a):eh no chyba że takale w bielsku jeździ tyle kangoorow że i tak żadnego nie kojarze.A jeśli chodzi o nalepke to wole być anonimowym członkiem tej braci
 
  


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość