Stuki przy skręcie

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Postprzez _ONE_ czwartek, 24 marca 2005, 09:57

Z tego co pamiętam a pamięć mam słabą :lol: :lol: :lol: to przegub (zew.) od strony koła jest tak zamontowany, że nie da się go ściągnąć w warsztacie, a wewnętrzny (od strony skrzyni) jest podobno demontowalny i z tego powodu sprzedaje się całe kompletne półosie z 2 przegubami no i z gumami.
Moim zdaniem nie ma sensu wymieniać jedenego przegubu jeżeli układ napędowy jest zużyty... to jest poprawa na chwilę.
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez misiek288 czwartek, 24 marca 2005, 11:08

ale ja mam ten przegub i wygląda tak samo jak do innych samochodów, czyli da się go wymienić :!: przeglądnołem katalog i półoski występują też z przegubami tak jak mówicie i u mnie kosztuje ona (lewa z ABS) 370 PLN metelli. :!:
Avatar użytkownika
misiek288
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 537
Dołączył(a): czwartek, 10 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez _ONE_ czwartek, 24 marca 2005, 11:22

A możesz sprawdzić czy jest w katalogu przegub wewnętrzny?
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez _ONE_ czwartek, 24 marca 2005, 11:44

Rzeczywiście z tego co sprawdziłem to wynika, że od srony koła jest demontowalny nr Metelli 15-1378 lub 15-0378... to znaczy, że pewnie ten od strony skrzyni nie jest.
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez misiek288 czwartek, 24 marca 2005, 11:48

zasięgnołem rady mechanika który własnie kupywał chłodnice i wiem już gdzie tkwi problem:
podobno wychodziły dwa rodzaje półosiek (z wymiennym przegubem zew. i nie wymiennym) nie wiem od czego to zależy ale skoro ja mam przegub na pólce to chyba rzeczywiscie tak jest.

P.S.niestety przegub wewnętrzny jest niedostępny u mnie
Avatar użytkownika
misiek288
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 537
Dołączył(a): czwartek, 10 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez _ONE_ czwartek, 24 marca 2005, 11:52

z tego co widzę to są tylko przeguby z absem...?
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez misiek288 czwartek, 24 marca 2005, 12:03

tak, mam dostępne tylko z ABS-em.
Avatar użytkownika
misiek288
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 537
Dołączył(a): czwartek, 10 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez _ONE_ czwartek, 24 marca 2005, 12:14

Ruville też ma z ABS czyli możliwe, że wymienny jest tylko w przypadku auta z ABS... wg katalogu nr OE tej części to 7700110484
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez misiek288 czwartek, 24 marca 2005, 12:28

za ok. 5tyś km powiem wam co i jak jest z tymi przegubami bo mój się zaczyna odzywać więc pewnie go będe musiał wymienić. ja nie mam ABS-u więc będzie to bardzo kosztowne dla mnie, ale przecież "koronke" do abe-su można przekładać w przegubach :!: czyżby żabojady zrobiły nam taki prezent :?:
Avatar użytkownika
misiek288
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 537
Dołączył(a): czwartek, 10 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Maniek36 czwartek, 24 marca 2005, 13:08

Misiek 288 nikt tu nie kręci masz tylko do czynienia z super laikiem który dopiero sie dowiedział że jest coś takiego jak zewnętrzny przegub czy wewnętrzny , przeczytałem wypowiedzi twoją i _ONE_ i teraz juz dostałem takiego krećka że nie wiem o czym pisałeś podając cene 150-200 zł.a co to za rzecz która kosztuje 370 zł Wiem jedno mam stuki przy skręcie w lewo ,pojawiają sie przy skręcie w prawo a najbardzie przeraził mnie taki sam stukot przy jeździe na wprost przez co bałem sie jechać dalej bo im wiecej gazu dodawałem tym głośniej stukało.Złapało mnie to przy predkości ok.100 kma zmusiło do zwolnienia do 60 km.Zadne delikatne dodawanie gazu nie pomagało by utrzymać predkość.Przejechałem 5-10 kmtroche ucichło a jak miałem juz mechanika w samochodzie nie szło sie było tego doszukać.Nawet stuki przy skrętach były cichsze..O co tu chodzi może mi to ktoś wytłumaczyć :?: :?: :?:
Avatar użytkownika
Maniek36
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 16
Dołączył(a): środa, 16 lutego 2005, 00:00

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 10 gości