Lucass napisał(a):Chodziło mi o to żeby dyszel nie ciągnął tyłu samochodu do góry

Tak to bardzo ważne. Nacisk na hak powinien wynosić ok. 30-50kg.
Ja ciągam przyczepę hamowaną o masie rzeczywistej circa 1200 kg (nie ważyłem, ale sama waży 1050, a wiem ile do niej załadowałem). Otóż jazda jest bezproblemowa także hamowanie i rozpędzanie, górki nie stanowią przeszkody (niżej 3 nie redukowałem).
Problemem jest wiatr boczny i wyprzedzanie przez TIR-y (starałem się nie przekraczać 85km/h, więc raczej to one mnie wyprzedzały
Trzeba też uważać na wszelkie ostre zakręty/zjazdy/krawężniki bo zestaw mocno ścina i można coś niecoś przybrać
Zatem możliwości auta na to pozwalają, ale sprzęgło odczuwa to myślę boleśnie, zwłaszcza jeżeli zdarzą się korki i podjazdy po kilka metrów
Prędkość podróżna z przyczepą zależy nie tylko od hamulców, ale i od zawieszenia przyczepy. Przy dobrym resorowaniu i amortyzowaniu wstrząsy nie przenoszą się na samochód i jazda nie sprawia problemów, ale trzeba wtedy pamiętać, że się "teściową" ciągnie
