bezołowiowa 98 ?

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Postprzez siwy261976 wtorek, 21 listopada 2006, 19:27

normalka :)
ObrazekObrazek
siwy , Szczecin, Kangoo 1,4 RN 1999r. bordo - metalic :) zahaczony
Avatar użytkownika
siwy261976
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 474
Dołączył(a): poniedziałek, 27 marca 2006, 23:00
Lokalizacja: szczecin

Postprzez B52 wtorek, 21 listopada 2006, 19:53

Lucass napisał(a):Ważniejsza od deklarowanej LO jest faktyczna. Co z tego że na dystrybutorze jest 98 jak w zbiorniku 93-95. Gdyby była gwarancja (wiarygodna) jakości, można byłoby się zastanawiać. Ale w naszej rzeczywistości gdzie na stacjach renomowanych firm handlują gnojówką... :?
A najlepsza recepta na zmniejszenie zużycia paliwa - mniej hamulca :lol:

nie tylko mniej hamulca ale również więcej zdejmowania nogi z gazu, dopiero niedawno nauczyłem się tak naprawdę tej sztuki :roll: zdejmujesz nogę z gazu i robi się prawdziwy perpetum mobile 8O na krótko, ale oszczędności sa :D
Avatar użytkownika
B52
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 117
Dołączył(a): czwartek, 10 sierpnia 2006, 23:00
Lokalizacja: sznurowo podgórne

Postprzez Lucass wtorek, 21 listopada 2006, 20:08

Lucass napisał(a):A najlepsza recepta na zmniejszenie zużycia paliwa - mniej hamulca

Mała korekta :wink:
A najlepsza recepta na zmniejszenie zużycia paliwa - mniej hamulca*



* nie dotyczy Wiza

:wink: :lol: :lol:

A tak BTW to "mniej hamulca" w zasadzie jest równoznaczne ze zdejmowaniem nogi z gazu. Żeby nie musieć hamować trzeba wytracać prędkość toczeniem :lol:
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

Postprzez Masaccio wtorek, 21 listopada 2006, 22:10

Chyba wg testów wyszło, że samochód naj mniej spala przy rozpędzeniu go do około 100km/h, wrzuceniu na luz. Na luzie do około 60km/h po czym znowu bieg i do 100 km/h. Sam nie mam cierpliwości do tej metody, ale kolega twierdzi, że się sprawdza (codziennie robi tą samą trasę).
Avatar użytkownika
Masaccio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3842
Dołączył(a): sobota, 11 marca 2006, 00:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez siwy261976 środa, 22 listopada 2006, 05:51

tak to metoda iście z pks (pomijając 100 bo do niej autasanki nie dochodzą) o dziwo czas przejazdu jest zawsze w normie, jest jednak pewien mankament, przy pracy na luzie moga po dupie dostać wtryskiwacze (przy zbyt długiej pracy na luzie - przynajmniej w starych silnikach)
ObrazekObrazek
siwy , Szczecin, Kangoo 1,4 RN 1999r. bordo - metalic :) zahaczony
Avatar użytkownika
siwy261976
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 474
Dołączył(a): poniedziałek, 27 marca 2006, 23:00
Lokalizacja: szczecin

Postprzez MK środa, 22 listopada 2006, 06:24

zuwik napisał(a):... Pb98 ma mniejszą wartość energetyczną od 95...


To Twoje stwierdzenie nie dawało mi spokoju, bo mnie uczono w szkole,że benzyny 95 i 98 mają tą sama wartość opałową, podaj mi z łaski swojej źródło wiedzy o tych wartościach, bo ja nie mogę znaleźć.
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50


CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!
Avatar użytkownika
MK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2004
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Cieszyn-Gród Trzech Braci

Postprzez B52 środa, 22 listopada 2006, 13:06

Masaccio napisał(a):Chyba wg testów wyszło, że samochód naj mniej spala przy rozpędzeniu go do około 100km/h, wrzuceniu na luz. Na luzie do około 60km/h po czym znowu bieg i do 100 km/h. Sam nie mam cierpliwości do tej metody, ale kolega twierdzi, że się sprawdza (codziennie robi tą samą trasę).

też mi się wydawało, że jak na luzie to nie pali dużo ,a to nie prawda :!: najbardziej ekonomiczne jest w pewnym momencie ( na przykład z górki ) zdjęcie nogi z gazu i wtedy samochód jedzie siłą rozpędu przy PRAWIE całkowitym braku zużycia paliwa :D
Avatar użytkownika
B52
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 117
Dołączył(a): czwartek, 10 sierpnia 2006, 23:00
Lokalizacja: sznurowo podgórne

Postprzez zuwik środa, 22 listopada 2006, 17:55

Źródła nie podam, ale na wykładzie było miesiąc temu :D
Musisz uwierzyć na słowo ;)
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Wiz czwartek, 23 listopada 2006, 08:39

B52 napisał(a):
Masaccio napisał(a):Chyba wg testów wyszło, że samochód naj mniej spala przy rozpędzeniu go do około 100km/h, wrzuceniu na luz. Na luzie do około 60km/h po czym znowu bieg i do 100 km/h. Sam nie mam cierpliwości do tej metody, ale kolega twierdzi, że się sprawdza (codziennie robi tą samą trasę).

też mi się wydawało, że jak na luzie to nie pali dużo ,a to nie prawda :!: najbardziej ekonomiczne jest w pewnym momencie ( na przykład z górki ) zdjęcie nogi z gazu i wtedy samochód jedzie siłą rozpędu przy PRAWIE całkowitym braku zużycia paliwa :D


W przypadku jazdy z gorki na biegu bez gazu (tzw hamowanie silnikiem) jest CALKOWITY brak zuzycia paliwa a nie jak piszesz prawie.
ANTYKLUBOWICZ
STOPER DROGOWY :D
smoke tires not drugs
Aktualnie czerwone Clio 3 ph 1, choć wole żony niebieskie Clio 4 GT :)


Avatar użytkownika
Wiz
Użytkownik zbananowany
 
Posty: 1967
Dołączył(a): sobota, 26 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Moim domem praca, dom hotelem :(

Postprzez B52 czwartek, 23 listopada 2006, 13:18

Wiz napisał(a):
B52 napisał(a):
Masaccio napisał(a):Chyba wg testów wyszło, że samochód naj mniej spala przy rozpędzeniu go do około 100km/h, wrzuceniu na luz. Na luzie do około 60km/h po czym znowu bieg i do 100 km/h. Sam nie mam cierpliwości do tej metody, ale kolega twierdzi, że się sprawdza (codziennie robi tą samą trasę).

też mi się wydawało, że jak na luzie to nie pali dużo ,a to nie prawda :!: najbardziej ekonomiczne jest w pewnym momencie ( na przykład z górki ) zdjęcie nogi z gazu i wtedy samochód jedzie siłą rozpędu przy PRAWIE całkowitym braku zużycia paliwa :D


W przypadku jazdy z gorki na biegu bez gazu (tzw hamowanie silnikiem) jest CALKOWITY brak zuzycia paliwa a nie jak piszesz prawie.

gdzieś na forum moto, niestety nie pamiętam na którym czytałem o tym dyskusję i to PRAWIE oznacza śladową ilość paliwa , ale taka podobno jest :roll: forumowi fachowcy to jakoś udowodnili :D
Avatar użytkownika
B52
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 117
Dołączył(a): czwartek, 10 sierpnia 2006, 23:00
Lokalizacja: sznurowo podgórne

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron