Oponki 185/60 i powinno byc OK.
P.S.
W Kowie jest facet który przerabia stalowe felgi - zmienia ich ET poprzez przespawanie środka felgi - Efekt porażajacy!!!!!! Nie zdecydowałem sie bo wolalem jednak aluski.






darecki jesteś kochanydarecki napisał(a):Aaaaaaaa myślałem że polujesz na alu. Jak stalówki to prosze: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=85316528 Mam takie , więc na pewno pasują . I ta cena-myśle że OK.
 ale allegro mam przeszukane i ta cena nie jest zachwycająca
 ale allegro mam przeszukane i ta cena nie jest zachwycająca  aktualnie maltretuję tego pana : SEBASTIAN383 - to on ma tylko 13ki. Zapytałem o fele do megi i clio (może poszedł po modelu a nie rozmiarze) - zapewne jutro odpowie, bo na maila wysłanego w piątek o 23 odpowiedział dziś skoro świt
 aktualnie maltretuję tego pana : SEBASTIAN383 - to on ma tylko 13ki. Zapytałem o fele do megi i clio (może poszedł po modelu a nie rozmiarze) - zapewne jutro odpowie, bo na maila wysłanego w piątek o 23 odpowiedział dziś skoro świt  jutro dzwonię też po używki do Gasketu - nie ma sensu przepłacać za transport w sumie. Ale jak klęsknę to już nie wiem co mi zostanie. Mam czas do wiosny, więc coś wykombinuję. Spawanie mi się nie opłaca.
 jutro dzwonię też po używki do Gasketu - nie ma sensu przepłacać za transport w sumie. Ale jak klęsknę to już nie wiem co mi zostanie. Mam czas do wiosny, więc coś wykombinuję. Spawanie mi się nie opłaca. 
 darecki jakie Ty masz butki?
 darecki jakie Ty masz butki?

Lato 165/70/14 continental , zima przód165/70/14 dayton(syf) tył 175/65/14 bieżnikowane (bieżnik jak do sam. terenowego) . Niestety zestaw zimowy był na samochodzie jak go kupiłem. Jeszcze uwaga na temat felg-te które Ci podesłałem (stalówki) są od wzmocnionego kangura ( z grubszej blachy) i na pewno trwalsze od felg do clio czy megi. Nie sądze też abyś kupił ładne za kwote poniżej 200 zł , albo będą wymagały malowania , albo np. jedna będzie uszkodzona. Ja szukałem w zeszłym roku i wyszedłem z założenia że lepiej kupić troche droższe i mieć święty spokój.zuwik napisał(a): darecki jakie Ty masz butki?

 Kurczę, to o takie też zapytam
 Kurczę, to o takie też zapytam  Gasket ma z recyclingu, z reguły po dość nowych autkach, może uzbierają cztery sztuki, i tak będą lepsze niż moje stare
 Gasket ma z recyclingu, z reguły po dość nowych autkach, może uzbierają cztery sztuki, i tak będą lepsze niż moje stare  Tylko nie wiem, czy nie zawiesili działalności na zimę, bo ciągle zamknięte... A miałbyś jakieś zdjęcia tej bieżnikowanej? Bardzo mnie to zastanawia.
 Tylko nie wiem, czy nie zawiesili działalności na zimę, bo ciągle zamknięte... A miałbyś jakieś zdjęcia tej bieżnikowanej? Bardzo mnie to zastanawia.

 Rowki ma takie że można palec włożyć. Na śniegu trzymają jak wściekłe , ale że bieżnikowane to jeżdżą  z tyłu - są głośne i troche pływają(trzeba dużo napompować) podobno kosztowały po 80 zł sztuka.
   Rowki ma takie że można palec włożyć. Na śniegu trzymają jak wściekłe , ale że bieżnikowane to jeżdżą  z tyłu - są głośne i troche pływają(trzeba dużo napompować) podobno kosztowały po 80 zł sztuka.




zuwik napisał(a):A powiedzcie mi taką rzecz: czy wzrost spalania przy zmianie np. z 165 na 185 jest naprawdę zauważalny? Będzie rzędu pół litra na setkę? czy to tylko mit, który można sobie w torbę wsadzić? Bo jeśli raczej to drugie, to nie będę się dwa razy zastanawiał.


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości