 ,twierdzę że broblemem jest immobilizer.Sprawdź czy kontrolka mruga po przekręceniu kluczyka.Przewody do wymiany.W najtańszej wersji 70zł.
 ,twierdzę że broblemem jest immobilizer.Sprawdź czy kontrolka mruga po przekręceniu kluczyka.Przewody do wymiany.W najtańszej wersji 70zł. ,twierdzę że broblemem jest immobilizer.Sprawdź czy kontrolka mruga po przekręceniu kluczyka.Przewody do wymiany.W najtańszej wersji 70zł.
 ,twierdzę że broblemem jest immobilizer.Sprawdź czy kontrolka mruga po przekręceniu kluczyka.Przewody do wymiany.W najtańszej wersji 70zł.

 napisz jeszcze jak to immo skutecznie umieszkodliwić. Na razie bronię się przed myślą wizyty w ASO choć jeżeli wszystko zawiedzie to chyba będę musiał odwiedzić serwis.
  napisz jeszcze jak to immo skutecznie umieszkodliwić. Na razie bronię się przed myślą wizyty w ASO choć jeżeli wszystko zawiedzie to chyba będę musiał odwiedzić serwis.
 Zostaje mi jeszcze wymiana przewodów, ale zastanawiam sie jak wymienić ten przewód z tą podłużną wtyczką
  Zostaje mi jeszcze wymiana przewodów, ale zastanawiam sie jak wymienić ten przewód z tą podłużną wtyczką   Z jednej strony wchodzi on w wiązkę przewodów .... i tutaj też klops.
 Z jednej strony wchodzi on w wiązkę przewodów .... i tutaj też klops. 


 niestety zwierzak tak różnie reagował, że jednoznaczna odpowiedź to czyste zgadywanie. Wymieniłem aku o wsrtościach 50Ah i 450A - czyli taki jak fabryczny. Ponadtto dobrałem się do immo ... rozkręciłem obudowę kolumny kierownicy odpiąłem czarny pierścien na stacyjce od zasilania [taka płaska wtyczka z trzema przewodami] i rozebrałem obudowę... a żona mówiła "nie dotykaj bo zepsujesz"
  niestety zwierzak tak różnie reagował, że jednoznaczna odpowiedź to czyste zgadywanie. Wymieniłem aku o wsrtościach 50Ah i 450A - czyli taki jak fabryczny. Ponadtto dobrałem się do immo ... rozkręciłem obudowę kolumny kierownicy odpiąłem czarny pierścien na stacyjce od zasilania [taka płaska wtyczka z trzema przewodami] i rozebrałem obudowę... a żona mówiła "nie dotykaj bo zepsujesz"   W środku znalazłem płytkę wymiarów jakies 3x4 cm klika tranzystorów i oporników + układ scalony i taka smieszną końcówkę do czujnika immo. Przedmuchałem zamontowałem w odwrotnej kolejności i ... jak na razie działa bez problemu. Wiem, że jak będę miał problem z immo to się udam do mego brata elektronika a nie do serwisu
  W środku znalazłem płytkę wymiarów jakies 3x4 cm klika tranzystorów i oporników + układ scalony i taka smieszną końcówkę do czujnika immo. Przedmuchałem zamontowałem w odwrotnej kolejności i ... jak na razie działa bez problemu. Wiem, że jak będę miał problem z immo to się udam do mego brata elektronika a nie do serwisu   
 


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość