Skawina: Jakoś tak skojarzyłem, że myślisz o WD40, racja. Smarowanie czymś w spraju ma tą zaletę, że łatwiej wpsiukać w tej ciasnocie na ślepo, a wadę, że można psiuknąć tam gdzie nie trzeba, choć żeby do tarczy sprzęgła doszło to byłoby ciężko. Pewnie z tego otworu okolice mocowania łapy i może kawałek wałka sprzęgłowego. Próbuj grafitowym i daj znać co i jak.
a może to jest to?
http://www.klubrenaultclio.pl/viewtopic.php?t=133
gumis340: wiem, że się nie powinno smarować. Zrobię to w ostateczności. A mechanik.. Niby mam zaufanie od tylu lat ale wiadomo, może się zapomniało..
			








 Wyczyściłem i posmarowałem smarem do przegubów-grafitowym.  Zobaczymy jak się będzie jeździć. Na postoju niby chodzi gładko
   Wyczyściłem i posmarowałem smarem do przegubów-grafitowym.  Zobaczymy jak się będzie jeździć. Na postoju niby chodzi gładko  No ale nie mam nawet obecnie chłodnic w aucie, zderzaka, altka, sprężarki, pompy wsp, łapy osprzętu, koła wału, zderzaka, hehe  i czegoś tam jeszcze pewnie...
 No ale nie mam nawet obecnie chłodnic w aucie, zderzaka, altka, sprężarki, pompy wsp, łapy osprzętu, koła wału, zderzaka, hehe  i czegoś tam jeszcze pewnie...    Za to silnik czysty jak nigdy
   Za to silnik czysty jak nigdy   Ropa i pędzel
    Ropa i pędzel   Jak ktoś chce jakieś foty to pisać póki stoi rozkracony
  Jak ktoś chce jakieś foty to pisać póki stoi rozkracony  