Moja stara wtyczka żeńska od przyłącza halogenu też nie pasowała do nowego gniazda męskiego w halogenie. Zrobiłem dziurkę, wprowadziłem ten przewód 2 żyłowy, połączyłem dobrze elektrycznie, otwory zaślepiłem silikonem samochodowym. Świeci bez problemu.
Do wtyczki halogenu powinny dochodzić 2 żyły czarna-masowa i niebieska-plusowa, po drodze łączy się ze złączem-rozdzielaczem na drugi halogen w zderzaku, od tego miejsca powinien iść biały przewód-plusowy do przekaźnika halogenów i na lampkę halogenów na kokpicie, a czarny na masę nad nadkolem lewym. Od przekaźnika beżowa żyła na manetkę zespoloną, czarna na masę w słupku przednim lewym, a czerwona na plus z bezpiecznika 15A. W którymś momencie peszel z klaksonu łączy się też z peszlem od halogenu.
Tak jest niby według jakiegoś schematu elektrycznego. U Ciebie może być inaczej. Ale może to rozgryziesz.
