Cewkę można sprawdzić miernikiem. Na obwodzie pierwotnym (kostka) opór powinien wynosić 0,5 +/- 0,02 Ohma.
Na obwodzie WN (trzeba pokombinować ale też da się prosto zmierzyć) 7500 +/- 1100 Ohma.
Sonda daje sygnał do kompa przy niewłaściwym składzie spalin. Nie tylko przy zbyt bogatej, ale i zbyt ubogiej mieszance. Jednym słowem teoretycznie mógł paść któryś wtryskiwacz i nie daje paliwa. Chociaż w kangoo nie słyszałem o takim przypadku.
Jak wyglądały świece?
Wszystkie jednakowe?
Suche?
Jaki kolor?
Rozrząd raczej nie, skoro chodził ok, a objawy pojawiły się po uruchomieniu zimnego silnika.
Katalizator prawie na pewno nie, biorąc pod uwagę, że z wydechu słychać nierówną pracę silnika.
Nie daj regulować zaworów

Zupełnie profilaktycznie możesz sprawdzić czujnik położenia wału.