Czytelniku! Zanim utwierdzony zostaniesz w błędzie przeczytaj ostatni post
 (mod)
 (mod) (mod)
 (mod)


 ! SPRZEDANY !
   ! SPRZEDANY !

Brada napisał(a):Najlepiej wjeść pod auto i prześledzić drogę przewodu jak po nitce pod maskę.
Brada napisał(a):KONIECZNIE daj znać (jak już założysz ten magnetyzer) - co się dzieje ze spalaniem.







 wznieciłeś u mnie nutkę pomysłu na podjęcie tamatu, może wyjdzie z tego jakaś muzyka. W sumie skoro "wszyscy" chwalą te magnetyzery, to może i jednak coś one dają... 59 peelenów to nie majątek (przy dzisiejszych cenach paliwa). A... skoro spalanie (no, załóżmy), zmniejsza się o około 1 litr paliwa, to przy złożeniu ktoś jeździ autem które pije ok 7,2 litra/100km to po zainstalowaniu magnetyzera spadnie to do około (dajmy na to) 6,5l/100km, to koszt zakupu zwróci mu się już po około 3000 km (oszczęność ok 2 złotych na sto kilometrów), czyli po spaleniu jakichś 200 litrów paliwa. Hmmm... i tak lepiej niż w przypadku kosztu instalacji LPG.
 wznieciłeś u mnie nutkę pomysłu na podjęcie tamatu, może wyjdzie z tego jakaś muzyka. W sumie skoro "wszyscy" chwalą te magnetyzery, to może i jednak coś one dają... 59 peelenów to nie majątek (przy dzisiejszych cenach paliwa). A... skoro spalanie (no, załóżmy), zmniejsza się o około 1 litr paliwa, to przy złożeniu ktoś jeździ autem które pije ok 7,2 litra/100km to po zainstalowaniu magnetyzera spadnie to do około (dajmy na to) 6,5l/100km, to koszt zakupu zwróci mu się już po około 3000 km (oszczęność ok 2 złotych na sto kilometrów), czyli po spaleniu jakichś 200 litrów paliwa. Hmmm... i tak lepiej niż w przypadku kosztu instalacji LPG.

 ! SPRZEDANY !
   ! SPRZEDANY !

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości