branio napisał(a):Jakiej skrzyni szukasz?
Bo są, niestety dla mnie nie mają (JB1171)
Za bardzo nie wiem, jaki to jest typ skrzyni, natomiast silnik mam 1149 cm3 D7FD720, tak pisze w dowodzie, może wystarczy to, co podaje, jeżeli jednak nie to podpowiedzcie gdzie to pisze.
Jestem w sytuacji podbramkowej, pomocy!!!
Co do mojego mechanika to:
Posiadam nagrane rozmowy telefoniczne, z których wynika, że przyznaje się do postawionych mu zarzutów, czyli wstawienia skrzyni z 6 miesięczną gwarancją (skrzynia padła po około 3,5. Posiadam od niego fakturę zakupu skrzyni z montażem Dziś dostałem z salonu Renault pismo stwierdzające przyczynę moich problemów wraz z kosztorysem naprawy. Będę to na razie musiał pokryć z własnej kasy (to jest masa kasy), ale czy wygram sprawę i facet kasę będzie musiał oddać lub pól domu poprzez komornika??? Niewiadomo.
Najodpowiedniejsze rozwiązanie dla mnie na dzień dzisiejszy to kupić jakąś używkę a swojego i tak się domagać, przecież zapłaciłem w końcu i to podwójnie.
Co sądzicie o skrzyniach regenerowanych, czy to normalne, że skrzynie po regeneracji są do bani w końcu ją szybko rozwaliło i lewa półoś razem z takim elementem wygląda jak garnuszek na łożysko trójpalczaste, w który wchodzi półoś, lata w skrzyni jak żyd po pustym sklepie? (Niestety nie znam fachowych nazw tych części)
Czy ryzykować i znowu kupić następną po regeneracji, a może jednak używka???
Pomocy proszę.
Pozdro.










 Prawdopodobnie facet będzie miał dla Ciebie skrzynię.
 Prawdopodobnie facet będzie miał dla Ciebie skrzynię.



 Stuki (w dieslu) pochodzą od źle skonstruowanego przegubu. Najeździłem się po różnych warsztatach i wydałem tyle kasy, że bardziej się opłaca jeździć już do serwisu autoryzowanego Renault (dają gwarancję i żadko się wypierają swoich "niedoróbek".
  Stuki (w dieslu) pochodzą od źle skonstruowanego przegubu. Najeździłem się po różnych warsztatach i wydałem tyle kasy, że bardziej się opłaca jeździć już do serwisu autoryzowanego Renault (dają gwarancję i żadko się wypierają swoich "niedoróbek".
