witam
jestem nowy na forum ale już mam pytanie, jak w tym silniku znaleźć egr? Jeżeli ktoś wie proszę o szybką odpowiedź albo najlepiej zaznaczenie na zdięciu.
			
		

radziu11 napisał(a):witam
jestem nowy na forum ale już mam pytanie, jak w tym silniku znaleźć egr? Jeżeli ktoś wie proszę o szybką odpowiedź albo najlepiej zaznaczenie na zdięciu.


 Więc napisałem coś w paincie
 Więc napisałem coś w paincie  na ile mogłem, mnie najlepiej i najwygodniej ściągnąć od góry bo od dołu trzyma Cie rozrusznik , egr jest umocowany na 2 śrubach do wydechu a jak ściągniesz obudowę filtra to zobaczysz przykręcony do kolektora ssącego zaworek który połaczony jest z egr węzykiem. W zależności co chcesz z nim zrobić albo odłaczyć wężyk i wtedy jest nonstop zamknięty albo zaślepić i wtedy sprawa załatwiona. Jeśli załatwiony elektronicznie i świeci się Ci usterka elektroniczna no to wymiana
 na ile mogłem, mnie najlepiej i najwygodniej ściągnąć od góry bo od dołu trzyma Cie rozrusznik , egr jest umocowany na 2 śrubach do wydechu a jak ściągniesz obudowę filtra to zobaczysz przykręcony do kolektora ssącego zaworek który połaczony jest z egr węzykiem. W zależności co chcesz z nim zrobić albo odłaczyć wężyk i wtedy jest nonstop zamknięty albo zaślepić i wtedy sprawa załatwiona. Jeśli załatwiony elektronicznie i świeci się Ci usterka elektroniczna no to wymiana 

 rok 1998 )
 rok 1998 )
yamakashi1 napisał(a):Jak widzę masz 1,9 wolnossącyWięc napisałem coś w paincie
na ile mogłem, mnie najlepiej i najwygodniej ściągnąć od góry bo od dołu trzyma Cie rozrusznik , egr jest umocowany na 2 śrubach do wydechu a jak ściągniesz obudowę filtra to zobaczysz przykręcony do kolektora ssącego zaworek który połaczony jest z egr węzykiem. W zależności co chcesz z nim zrobić albo odłaczyć wężyk i wtedy jest nonstop zamknięty albo zaślepić i wtedy sprawa załatwiona. Jeśli załatwiony elektronicznie i świeci się Ci usterka elektroniczna no to wymiana
W razie czego to dorysuje albo ściągne u siebie i Ci zrobie zdjęcie co gdzie i jak
 jutro zabieram się do roboty i dam znać co z tego wyniknie
  jutro zabieram się do roboty i dam znać co z tego wyniknie  




yamakashi1 napisał(a):Jak widzę masz 1,9 wolnossącyWięc napisałem coś w paincie
na ile mogłem, mnie najlepiej i najwygodniej ściągnąć od góry bo od dołu trzyma Cie rozrusznik , egr jest umocowany na 2 śrubach do wydechu a jak ściągniesz obudowę filtra to zobaczysz przykręcony do kolektora ssącego zaworek który połaczony jest z egr węzykiem. W zależności co chcesz z nim zrobić albo odłaczyć wężyk i wtedy jest nonstop zamknięty albo zaślepić i wtedy sprawa załatwiona. Jeśli załatwiony elektronicznie i świeci się Ci usterka elektroniczna no to wymiana
W razie czego to dorysuje albo ściągne u siebie i Ci zrobie zdjęcie co gdzie i jak


 ja pierwszy raz jak to ruszałem dość mocno się nagimnastykowałem nim cokolwiek znalazłem:) paluchami pomacaj
 ja pierwszy raz jak to ruszałem dość mocno się nagimnastykowałem nim cokolwiek znalazłem:) paluchami pomacaj  napewno się tam znajdą
 napewno się tam znajdą  jak opadł z sił nagle? czy stopniowo? filtr powietrza czysty? Paliwa też czysty? Świeci się coś na tablicy(bład albo coś ?) ?
  jak opadł z sił nagle? czy stopniowo? filtr powietrza czysty? Paliwa też czysty? Świeci się coś na tablicy(bład albo coś ?) ?  wymieniłem filtr paliwa do tego STP do diesla i denaturat do baku z paliwem i po wyjeżdzeniu połowy baku śmiga jak nowy:))))
 wymieniłem filtr paliwa do tego STP do diesla i denaturat do baku z paliwem i po wyjeżdzeniu połowy baku śmiga jak nowy:))))    ja wymieniam 2 razy do roku ale dlatego że kangur śmiga codziennie na rzepakowym z biedronki
 ja wymieniam 2 razy do roku ale dlatego że kangur śmiga codziennie na rzepakowym z biedronki 

 rok 1998 )
 rok 1998 )
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości