Strona 4 z 5

Re: Raport spalania

PostNapisane: poniedziałek, 31 sierpnia 2009, 07:58
przez MK
rogol napisał(a):wypaliłem dopiero jeden bak, w cyklu mieszanym trasa/miasto 50/50 wychodzi mi 6,5 l/100km
dodam, że na trasie nie przekraczałem 100km/godz.


Tyle może spalać przy 130km/h, ale nie jest źle.
W pierwszej kolejności wymień filtr powietrza (wymieniaj co 10000km)

Re: Raport spalania

PostNapisane: wtorek, 1 września 2009, 07:58
przez Szumak
MK napisał(a):
rogol napisał(a):wypaliłem dopiero jeden bak, w cyklu mieszanym trasa/miasto 50/50 wychodzi mi 6,5 l/100km
dodam, że na trasie nie przekraczałem 100km/godz.


Tyle może spalać przy 130km/h, ale nie jest źle.
W pierwszej kolejności wymień filtr powietrza (wymieniaj co 10000km)


Ja bym powiedział, że tyle to rewelacja, przy 130kmph należałoby się spodziewać ~9l/100km albo i więcej.

Re: Raport spalania

PostNapisane: wtorek, 1 września 2009, 08:11
przez MK
Może 1,2 palą więcej, moim 1,4 jeździłem na trasie 120-130 i palił 6-6,5. Warunek- czysty filtr powietrza i paliwo nie z OSZOŁOMA.

Jak wymieni filtr może być minimalnie lepiej, ale jest OK.

Re: Raport spalania

PostNapisane: wtorek, 1 września 2009, 10:23
przez Marek_Bielsko
MK napisał(a): i paliwo nie z OSZOŁOMA.




Nasz kangur normalnie jeździ na paliwie z BP i Shella, ze 2 razy zatankowlaiśmy na bielskim Oszołomie i jakby lepiej jechał...

Teraz znowu jeździ na BP i Shellu.

Re: Raport spalania

PostNapisane: wtorek, 1 września 2009, 11:14
przez MK
Barrrrrrrdzo dawno nie tankowałem na Bielskim OSZOŁOMIE, ale jak tankowałem,to benzyny brał więcej i dzwoiniły zawory. Natomiast obecny był słabszy i mocniej klekotał. Teraz tankuję na STATOILU (zwykły ON jest tam niskosiarkowy) i chodzi bardzej miękko i cicho niż na zwykłym np.ORLENIE.

Re: Raport spalania

PostNapisane: wtorek, 1 września 2009, 11:30
przez Marek_Bielsko
Po zatankowaniu na Statoilu kangur jechał gorzej. Na bielskim Oszołomie zatankowaliśmy po raporcie o chrzczonym paliwie, w którym to było napisane, że bielski Oszołom ma dobre paliwo.

Re: Raport spalania

PostNapisane: środa, 2 września 2009, 06:46
przez MK
Potwierdza się zasada,że ważne są konkretne stacje a nie firmy.
Jednak badałem też na różnych stacjach wpływ zwykłego ON (np.na ORLENIE) i bezsiarkowego (nie mylić z tymi hipper,supper, duppper po wyższej cenie). Na bez(nisko)siarkowym dCi zawsze chodzi miękko i cicho oraz przeważnie nieco mniej pali.

Re: Raport spalania

PostNapisane: środa, 2 września 2009, 07:29
przez ryniolka
To ja też się pochwalę. Diesel się sprawdza, tankowanie na Shellu i Bliskiej.
Warszawskie korki, leśne drogi (prędkość zawrotna ok. 50) 6,7 l / 100
Trasa (mało ekonomiczna prędkość ) ;) Średnia ok. 120 km - 5,7-6l / 100

Re: Raport spalania

PostNapisane: środa, 2 września 2009, 09:30
przez kucanty
MK napisał(a):Może 1,2 palą więcej, moim 1,4 jeździłem na trasie 120-130 i palił 6-6,5. Warunek- czysty filtr powietrza i paliwo nie z OSZOŁOMA.

Jak wymieni filtr może być minimalnie lepiej, ale jest OK.


taaaa.. palą ok. 9 / przy 130 - trasa poznańska i tak wychodzi(chyba że się zpomni aparatu fotograficznego z obiektywami o wartości znacznie przewyższającej kangoora - to mówię spalanie nie jest istotne!!!). :lol:

Re: Raport spalania

PostNapisane: niedziela, 13 września 2009, 12:55
przez rogol
wymieniłem filtr powietrza razem z rozrządem,teleskopami,sprężyną i łożyskami z przodu,filtrem kabinowym,płynem do chłodnicy i innymi duperelkami.zapłaciłem 1,1 tys za części i 350 za robociznę.filtr powietrza pływał w oleju.teraz czekam na raport żonki dotyczący spalania ale te 6,5l to dla mnie wynik zadowalający.mój ostatni samochód nissan sunny 1,4 palił 10 litrów a z zabrudzonym filtrem powietrza pożerał 13 litrów gazu.przy 6,5 litra w kangurku zastanawiam się czy warto wkładac gaz.
5-tka wchodzi ale kupiłem kangurka w Łasku na tablicach z Łodzi i miałem do przejechania ok 200 km do domu a samochód był ledwo kupiony i nie sprawdzony, więc nie szalałem...