jak obliczają w fabryce zużycie paliwa

Wiem jak coś zrobić lub mam wiedzę, którą chcę się podzielić z innymi

jak obliczają w fabryce zużycie paliwa

Postprzez PanKot piątek, 21 października 2005, 06:40

http://www.motofakty.pl/artykul/jak_obl ... aliwa.html

I już wszystko jasne :!:
Teraz wiadomo, dalczego są takie rozbieżności.
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.
Avatar użytkownika
PanKot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1650
Dołączył(a): niedziela, 4 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez sw piątek, 21 października 2005, 07:06

Zużycie paliwa w cyklu pozamiejskim jest zbliżone do rzeczywistego pod warunkiem jazdy po autostradzie i to z maksymalną, dozwoloną tam prędkością.

No niestety tu sie mylą. Kangur 1.5dCi80 ma spalanie zbliżone do folderowego przy utryzmywaniu maks.90km/h. Przy 130 pali o 2 litry wiecej.
sw
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1255
Dołączył(a): poniedziałek, 5 stycznia 2004, 00:00

Postprzez mik czwartek, 27 października 2005, 22:14

Jeśli sprawdzaja na hamowni to odpadają opory powietrza i samochód nie może spalać tyle samo co w normalnej jeździe.
Avatar użytkownika
mik
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 43
Dołączył(a): poniedziałek, 11 lipca 2005, 23:00

Postprzez Bullitt piątek, 28 października 2005, 07:36

No panowie, wszystko jest wg normy :mrgreen:
Bullitt
Kangoomistrz 2008
Kangoomistrz 2008
 
Posty: 2928
Dołączył(a): piątek, 28 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: wiocha zabita dechami

Postprzez rustyred środa, 2 listopada 2005, 17:06

sw napisał(a):No niestety tu sie mylą. Kangur 1.5dCi80 ma spalanie zbliżone do folderowego przy utryzmywaniu maks.90km/h. Przy 130 pali o 2 litry wiecej.


Też mam takie poczucie. Myślę, że to dlatego, że Kangoo ma duży opór czołowy. Ja się po prostu na autostradzie (szczęście, że nie ma ich za wiele!) letko pochylam :lol:
rustyred - Radek
(kiedyś miał Kangura)
Avatar użytkownika
rustyred
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 379
Dołączył(a): środa, 21 września 2005, 23:00
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez rustyred środa, 2 listopada 2005, 17:09

Uprzejmie donoszę, że prowadzę długodystansowy (więcej, niż jeden tank, żeby wyeliminować omyłki na pianie w ropie) test spalania w cyklu sosnowieckim (coś jakby miejski :))
Po kilku bakach dam znać!

...Tobie najpierw, Wielki Kangurze!!!
rustyred - Radek
(kiedyś miał Kangura)
Avatar użytkownika
rustyred
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 379
Dołączył(a): środa, 21 września 2005, 23:00
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez mik środa, 2 listopada 2005, 17:55

Też prowadzę taki test, na razie najmniej na baku spalił mi 5,46 (cały bak wypaliłem na trasie) a najwięcej 7,08 l/100 km, ale od nowości było dopiero 10 tankowań
Avatar użytkownika
mik
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 43
Dołączył(a): poniedziałek, 11 lipca 2005, 23:00

Postprzez mik środa, 2 listopada 2005, 17:56

zapomniałem dodać 1.5 dci 80 kM
Avatar użytkownika
mik
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 43
Dołączył(a): poniedziałek, 11 lipca 2005, 23:00

Postprzez rustyred środa, 2 listopada 2005, 18:10

mik napisał(a):zapomniałem dodać 1.5 dci 80 kM


No ja się po spalaniu domyśliłem, że to nie V6!!! :)
Ale żarty na bok. Prawdą jest, że Matiz pali mi wyraźnie więcej niż Kangoo dCi. Fajnie, co???
rustyred - Radek
(kiedyś miał Kangura)
Avatar użytkownika
rustyred
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 379
Dołączył(a): środa, 21 września 2005, 23:00
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez branio środa, 2 listopada 2005, 18:30

Rustyred i mik dopisać :idea: w podpisie jakie serce ma Wasz zwierzak.
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Następna strona

Powrót do Wiem

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron