ceramizer

Wiem jak coś zrobić lub mam wiedzę, którą chcę się podzielić z innymi

Postprzez zuwik wtorek, 12 września 2006, 21:20

Mnie bardziej ciekawi, czy olej będzie wyglądał jak smoła.
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Gość środa, 13 września 2006, 00:27

Z olejem nic nie powinno siê dziaæ gdy¿ wymienia³em go niedawno. Jak dodawa³em ceramizera to mia³em przejechane nieca³e 500 km.
Oleum mam niez³e bo to Agip 10/40.
Ceramizer raczej nie zepsuje oleju gdy¿ ca³a jego dawka na silnik to zaledwie 1 cm sze¶cienny.
Opakowanie du¿e bo musi pomie¶ciæ do¶æ obszern± ulotkê reklamow±, instrukcjê obs³ugi i maleñk± strzykaweczkê z ceramizerem.
Gość
 

Postprzez PanKot środa, 13 września 2006, 08:50

Ten Gość powyżej to oczywiście ja.
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.
Avatar użytkownika
PanKot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1650
Dołączył(a): niedziela, 4 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez PanKot czwartek, 14 września 2006, 18:17

Zgodnie z planem, dzis wymieniałem od rana głowicę w warsztacie.
Tuż przed wymianą zmierzyliśmy ciśnienie na cylindrach nowym przyrządem mojego mechanika.
I wyszło tak:
1- 12
2- 11
3- 12,2
4- 12
Byłem mile zaskoczony bo kilka dni wcześniej było o wiele gorzej.
Czyżby ten ceramizer zdziałał takie cuda? (raczej inny przyrząd).
Ale...
Wymienilismy głowicę i znów pomiary:
1- 12,1
2- 12,5
3- 12,9
4- 12
Musiałem już gnać do pracy bo było późno więc na dokładną regulacje zaworów umówiłem sie na przyszły tydzień. Uważam, że są nieco za luźne.
Samochodzik inaczej reaguje na dodawanie gazu. Raczej lepiej ale nie miałem jeszcze czasu dokładniej sprawdzić bo z warsztatu do pracy miałem zaledwie 3 km. Siedzę dziś w pracy do 22:00. Troszkę pojeźdżę tak jak jest.
Cały zabieg wymiany głowicy oraz defekt starej mam udokumentowane na zdjęciach ale o tym później i w innym temacie.
W każdym bądź razie - dodam ceramizer ponownie.
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.
Avatar użytkownika
PanKot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1650
Dołączył(a): niedziela, 4 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez branio czwartek, 14 września 2006, 18:27

PanKot napisał(a):Musiałem już gnać do pracy bo było późno więc na dokładną regulacje zaworów umówiłem sie na przyszły tydzień. Uważam, że są nieco za luźne.

Kto robi dwa razy tą samą robotę :?: :roll:
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez PanKot czwartek, 14 września 2006, 18:36

branio napisał(a):
PanKot napisał(a):Musiałem już gnać do pracy bo było późno więc na dokładną regulacje zaworów umówiłem sie na przyszły tydzień. Uważam, że są nieco za luźne.

Kto robi dwa razy tą samą robotę :?: :roll:


Zawory zostały wyregulowane przed zamontowaniem głowicy:
ssące na 10 (tzw. luźnie dziesięć)
wydechowe na 15 (j.w.15).

Po zmontowaniu wszystkiego już nie chciałem zbyt dlugo czekać więc pognałem do pracy.

Mam wrażenie, że nie jest to dobrze bo w czasie jazdy słyszałem, że "dzwonią", więc umówiłem się telefonicznie na jeszcze jedną wizytę.
Myślę, że trzeba je inaczej wyregulować.

Jak dociskam pedał gazu to wyrźnie słyszę zawory.
branio - masz jakieś sugestie?
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.
Avatar użytkownika
PanKot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1650
Dołączył(a): niedziela, 4 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez branio czwartek, 14 września 2006, 18:50

To masz niezłych magików -na niezałożonej głowicy regulacja.
Torba podaje 0,05 i 0,15
Skoro masz tzw. luźnie dziesięć to Twoja diagnoza jest słuszna.
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez PanKot niedziela, 17 września 2006, 09:38

branio napisał(a):To masz niezłych magików -na niezałożonej głowicy regulacja.
Torba podaje 0,05 i 0,15
Skoro masz tzw. luźnie dziesięć to Twoja diagnoza jest słuszna.


Od dawna mi coś w silniku "cyka". Przeszedł wiele remontów i nadal "cyka".
Co myslisz - branio - może to być np. peknięta sprężyna gdzieś w sprzęgle.
Cykanie wzrasata z obrotami a później cichnie, na ciepłym silniku ledwie to słychać.
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.
Avatar użytkownika
PanKot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1650
Dołączył(a): niedziela, 4 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dawido poniedziałek, 18 września 2006, 16:58

Panowie, chcecie znac moje zdanie?? Lipa, taka jak magnetyzery :) Roznice czuja tylko ludzie, ktorzy czuli roznice w maluchu miedzy PB95 a PB98. Moja firma miala dystrybuowac te specyfiki, z marnym powodzeniem. Nie sprzedaja sie. Bo sa do niczego. To towar dla naiwniakow > bez urazy :) mnie ostatnio pomogl azot w oponach. Auto jakby ciszej jezdzi i mniej pali. Ucichla tez pompa wspomagania. Lepiej sie zbiera :)
Pozdrawiam
Dawid
K9K Kangoo Alize 1.5 dcI 80 KM + halo + ABS + pełny bagażnik dźwięku :)
XII.2004, ostatnio ASUS A632 GPS NAVI
seledynowy met.
WZMOCNIONY 735 KG.
Avatar użytkownika
dawido
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 76
Dołączył(a): sobota, 11 czerwca 2005, 23:00
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez PanKot poniedziałek, 18 września 2006, 18:59

dawido napisał(a):Panowie, chcecie znac moje zdanie?? Lipa, taka jak magnetyzery :) Roznice czuja tylko ludzie, ktorzy czuli roznice w maluchu miedzy PB95 a PB98. Moja firma miala dystrybuowac te specyfiki, z marnym powodzeniem. Nie sprzedaja sie. Bo sa do niczego. To towar dla naiwniakow > bez urazy :) (...)

Może w samochodach o większej mocy taki zabieg nie ma znaczenia ale przy silniczku 1,2 V8 to nawet gęstrzy olej w silniku przymula go.
Natomiast jeśli poprawi się smarowanie, ulży oporom ssania i wydechu, zaleje się dobrym olejem i wkręci dobre świece to w połączeniu z ceramizacją odczuwa się wyniki takich zabiegów w tym silniku.
A jeśli chodzi o różnice między 95 a 98 w maluch to zależy jak jest ustawiony zapłon - zajeździłem 6 maluchów i to jeszcze pamiętam.
No i tak z innej strony: jeśli za 62,-zł mozna sobie poprwić samopoczucie i nie zaszkodzić Kangoorkowi to też ważne.
Kobiety chodzą do fryzjera - po tym zabiegu tez nie mają większej wydajności w kuchni a o ile przyjemniej z nimi później w domu :!:
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.
Avatar użytkownika
PanKot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1650
Dołączył(a): niedziela, 4 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wiem

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron