Sonda lambda (wiem, że nic nie wiem)

Wiem jak coś zrobić lub mam wiedzę, którą chcę się podzielić z innymi

Postprzez PanKot wtorek, 9 sierpnia 2005, 23:18

Prima Aprilis czy co?!
Tak mnie zainteresowałeś wzbogaceniem autka o wspomaganie i zwiększeniem mocy, że aż na priva wystosowałem zapytanie do Ciebie.
A tu takie proste rozwiązanie.
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.
Avatar użytkownika
PanKot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1650
Dołączył(a): niedziela, 4 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez MK środa, 10 sierpnia 2005, 06:45

zuwik napisał(a):Zbyszku jeśli lambda podaje złą charakterystykę... :

Dodam tylko, że po odłączeniu sondy, czy potencjometru komp. przeszedł w tryb pracy awaryjnej.
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50


CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!
Avatar użytkownika
MK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2004
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Cieszyn-Gród Trzech Braci

Postprzez zuwik środa, 10 sierpnia 2005, 16:19

PanKot napisał(a):A tu takie proste rozwiązanie.
Proste rozwiązania są najlepsze. Przeszła mi ochota na wspomaganie (kręce leciutko, 600PLN jak nic moje), a i odczucie na pedale gazu niesamowite. Wiesz jak to jest: jak zapomnisz, że schowałeś do kieszeni 20PLN i pogodzisz się z tym, że ich nie masz, a po miesiącu je znajdziesz to czujesz się tak, jakbyś je dostał za free :wink: Nic się nie zmieniło, a jednak :idea:

MK słusznie. Praca awaryjna to podawanie dawki z reguły większej niż trzeba, a błędne działanie sondy może owocować za małą ilością paliwa, za dużą, lub skokami. Ponoć komputery diagnostyczne mają funkcję zczytywania charakterystyki pracy sondy i odnoszenia jej do pracy sprawnej - czy komukolwiek w ASO proponowano taką usługę? Choć to pytanie retoryczne :?
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez czerja środa, 10 sierpnia 2005, 20:35

zuwik - ja z tyłu mam ciśnienie 3.2 i takiego nigdzie na stacjach benzynowych nie nabiję bo ich sprężarki nie wydalają :!: została mi tylko wulkanizacja i tam sprawdzam bo powietrze jest za darmo!!
żółty 1.2RN oklejony klubowo!
przebieg 202546
Avatar użytkownika
czerja
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 945
Dołączył(a): poniedziałek, 19 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Boguszów Gorce

Postprzez PanKot środa, 17 sierpnia 2005, 14:34

zuwik - zaTwoją radą zafundowałem sobie wspomaganie: przód 2,6 tył 2,8.
Faktycznie kierownica chodzi leciutko, autko samo się toczy tylko strasznie mi było twardo. Podjechałem na nastepną stację aby troszkę spuścić powietrza a tu wskazuje mi przód 3,0, tył 3,2. Tu potwierdza się Twoja uwaga o róznych wskazaniach na różnych stacjach.
Zjechałem troszkę z ciśnieniami i jest teraz OK ale nie potrafię powiedzieć ile powietrza siedzi w kołach.
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.
Avatar użytkownika
PanKot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1650
Dołączył(a): niedziela, 4 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez czerja środa, 17 sierpnia 2005, 21:36

niestety unikaj cpn-ów bo czy manualne czy elektryczne strasznie przekłamują!sprawdzone osobiście i od tego czasu jeżdżę do warsztatu co kupuję opony!
żółty 1.2RN oklejony klubowo!
przebieg 202546
Avatar użytkownika
czerja
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 945
Dołączył(a): poniedziałek, 19 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Boguszów Gorce

Poprzednia strona

Powrót do Wiem

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron