Strona 2 z 2

Re: No to Panowie do dzieła !

PostNapisane: środa, 7 kwietnia 2010, 11:19
przez sakif
U mnie w rodzinie wszystko benzyniaki, a auto biore na firmę, także wszyscy by tankowali na FV.

Jade tego Kangura w Amoku (gazowym) zobaczyć ;)

Re: No to Panowie do dzieła !

PostNapisane: środa, 7 kwietnia 2010, 11:24
przez jacQ
sakif napisał(a):U mnie w rodzinie wszystko benzyniaki, a auto biore na firmę, także wszyscy by tankowali na FV.

Jade tego Kangura w Amoku (gazowym) zobaczyć ;)

Ty nie pisz takich rzeczy, skarbowy czuwa :)

Re: No to Panowie do dzieła !

PostNapisane: środa, 7 kwietnia 2010, 11:44
przez MK
Ten z Cz.wygląda lepiej.

Re: No to Panowie do dzieła !

PostNapisane: środa, 7 kwietnia 2010, 11:44
przez sakif
... wszyscy by tankowali do kangura Benzyne na fakture :)

Re: No to Panowie do dzieła !

PostNapisane: środa, 7 kwietnia 2010, 11:51
przez jacQ
MK napisał(a):Ten z Cz.wygląda lepiej.

Czy ten komis masz za rogiem ?
25 minut Ci wystarczyło żeby go oblukać i odpisać :) :)

Re: No to Panowie do dzieła !

PostNapisane: środa, 7 kwietnia 2010, 12:03
przez jas
jacQ napisał(a):
MK napisał(a):Ten z Cz.wygląda lepiej.

Czy ten komis masz za rogiem ?
25 minut Ci wystarczyło żeby go oblukać i odpisać :) :)


jest wlascicielem komisu :D

Re: No to Panowie do dzieła !

PostNapisane: czwartek, 8 kwietnia 2010, 12:23
przez sakif
Ten z częstochowy ma wycieki przy swieczkach i silnik nierówno pracuje... odpuszczam :)

A ten z wrocławia ew za tydzień.

Dzięki za pomoc, w razie czego będę jeszcze pisał.

PS. Jaką kompresję powinien mieć silniczek 1.4 ?

Re: No to Panowie do dzieła !

PostNapisane: czwartek, 8 kwietnia 2010, 14:03
przez Szumak
Stopień sprężania: 9,5/1

Re: No to Panowie do dzieła !

PostNapisane: piątek, 9 kwietnia 2010, 10:05
przez MK
sakif napisał(a):... Jaką kompresję powinien mieć silniczek 1.4 ?


Czyli ciśnienie.
Ja nie pamiętam.

Re: No to Panowie do dzieła !

PostNapisane: piątek, 9 kwietnia 2010, 11:11
przez Szumak
Ciśnienie sprężania (maksymalne) jest zmienne i zależy od wielu czynników. W tabelach podaje się stopień sprężania i na szybko tylko tyle znalazłem.
W baaaaardo uproszczony sposób można obliczyć ciśnienie teoretyczne jako iloczyn stopnia sprężania i założonego ciśnienia początkowego (w silnikach bez doładowania można przyjąć ciśnienie atmosferyczne).