welur na drzwi

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

welur na drzwi

Postprzez lam3r poniedziałek, 7 sierpnia 2006, 17:07

Hej,

kilka dni temu byłem u tapicera samochodowego. Wymyśliłem sobie wyklejenie wszystkiego (blachy) welurem. Popytłem już Vtec`a a propos Jego dzieła i ponoć do dzisiaj wszystko trzyma się idealnie. Jest jedno ale, Kangoo Vtec`a nie ma wyklejonych drzwi, a ja od nich chcę zacząć - na tym mi najbardziej zależy. Zdziwiło mnie gdy tapicer powiedział, iż robi to na moją odpowiedzialność gdyż... Kangoo nie ma odpowiednio wyprofilowanych drzwi i na welur może spływać woda, która następnie będzie powodować jego gnicie:-( Ponoć później problem jest o tyle... że odklejenie tego co On przykleji może spowodować uszkodzenie lakieru. Widziałem Go przy pracy - nie mam doświadczenia - ale człowiek wyglądał na profesjonalistę:-)
Ktoś może mi potwierdzić bądź zaprzeczyć tym rewelacjom? Koszt robocizny to 80 zł od drzwi (przesuwanych)
Bye
--
lam3r - iphone 12 mini user last used Kangoo Privilege 1.5 DCi 105KM av ~6,6 L/100km -> now using Hyundai Kona Premium 1.6 177KM 7DCT 4WD av ~9,8 L/100km
"This is the French-est car on sale. It should come with chickens and garlic bulbs as standard equipment."
nie tankuję na PutOil
http://www.vigowroclaw.pl
Avatar użytkownika
lam3r
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2487
Dołączył(a): piątek, 2 września 2005, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez kavka poniedziałek, 7 sierpnia 2006, 17:53

Ale skąd ta woda miałaby niby lecieć :lol: :wink: No chyba że jeździsz podczas deszczu z otwartymi szybami :lol: :wink:
Obrazek
Avatar użytkownika
kavka
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1514
Dołączył(a): sobota, 16 lipca 2005, 23:00
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez lam3r poniedziałek, 7 sierpnia 2006, 18:52

kavka napisał(a):Ale skąd ta woda miałaby niby lecieć :lol: :wink: No chyba że jeździsz podczas deszczu z otwartymi szybami :lol: :wink: