Zbieżność, łożysko i takie tam :/

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Zbieżność, łożysko i takie tam :/

Postprzez Drucik wtorek, 8 listopada 2005, 19:48

Jak gdzieś tam już pisałem miałem do wymiany łożysko i końcówkę drązka.
Odstawiłem Kangura , wymienili. Mieli ustawić zbieżność.

Odebrałem , wyjechałem z placu , prostuje kierownice a Kangur mi na
prawo zwiewa. No to zawracam i jade z powrotem.
Mówie: "Panie kierownica krzywa"
"Poprawimy, prosze jutro podjechac


Podjechałem dzisiaj, po 1.5h zabieram z powrotem ("Naprawione","Ma Pan
wybite gumy trzeba by je wymienic")

W drodze do domu przecwiczylem nastepujace objawy:
- dodaje gazu , znosi w lewo
- odjecie gazu , dla odmiany znosi w prawo
- hamowanie gdzies tam znosło na lewo
- uciekanie z toru jazdy na nierownosciach( troche jak przy wodzie w koleinach)

I teraz pytanko, dlaczego.

Czy ta zbieznosc nie jest ustawiona?
Jezdzać bez zbieżnosci zjechałem opony i teraz trzeba je wywalic bo to przez nie? (cisnienie jest ksiazkowe)

Jakieś inne pomysły (te gumy nieszczesne?) ?
Aro/Drucik/Inne, Było Kangoo 1.4/2000 Pampa, klapa
Avatar użytkownika
Drucik
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 319
Dołączył(a): poniedziałek, 11 lipca 2005, 23:00
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez george wtorek, 8 listopada 2005, 21:28

DIAGNOZY SENSOWNEJ TO CI NIE POSTAWIĘ ALE NAPISZ U JAKICH FACHOWCÓW WYKONYWAŁEŚ NAPRAWY ?
JA nieśmiało POLECAM ''RENO-CAR'' NA SŁOWACKIEGO.
Avatar użytkownika
george
Vice Kangoomistrz 2008
Vice Kangoomistrz 2008
 
Posty: 613
Dołączył(a): środa, 19 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: GDAŃSK

Postprzez Drucik wtorek, 8 listopada 2005, 21:29

george napisał(a):DIAGNOZY SENSOWNEJ TO CI NIE POSTAWIĘ ALE NAPISZ U JAKICH FACHOWCÓW WYKONYWAŁEŚ NAPRAWY ?
JA nieśmiało POLECAM ''RENO-CAR'' NA SŁOWACKIEGO.



Renault Service na Chrzanowskiego.
Aro/Drucik/Inne, Było Kangoo 1.4/2000 Pampa, klapa
Avatar użytkownika
Drucik
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 319
Dołączył(a): poniedziałek, 11 lipca 2005, 23:00
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez MK środa, 9 listopada 2005, 10:34

W drodze do domu przecwiczylem nastepujace objawy:
- dodaje gazu , znosi w lewo
- odjecie gazu , dla odmiany znosi w prawo
- hamowanie gdzies tam znosło na lewo
- uciekanie z toru jazdy na nierownosciach( troche jak przy wodzie w koleinach)

Są to książkowe objawy wybitych końcówek drążka i wahacza w ostatnim stadium :twisted: .
To co oni Ci wymienili 8O :?:
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50


CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!
Avatar użytkownika
MK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2004
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Cieszyn-Gród Trzech Braci

Postprzez Gość środa, 9 listopada 2005, 11:08

MK napisał(a):S± to ksi±¿kowe objawy wybitych koñcówek dr±¿ka i wahacza w ostatnim stadium :twisted: .

Cudnie

MK napisał(a):To co oni Ci wymienili 8O :?:


Jak widaæ to bardzo dobre pytanie :evil:
Gość
 

Postprzez Drucik środa, 9 listopada 2005, 11:13

I jeszcze mnie wylogowało :/

Wymienili koncowke drazka, wahacza nie ruszali AFAIK.

To co mam zbierać kasę na wahacze? 8O Cudnie.
Aro/Drucik/Inne, Było Kangoo 1.4/2000 Pampa, klapa
Avatar użytkownika
Drucik
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 319
Dołączył(a): poniedziałek, 11 lipca 2005, 23:00
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez MK środa, 9 listopada 2005, 11:23

Należy jeszcze założyć,że ustawili po wymianie geometrię bo jeśli nie to też może ściągać.
Ale nawet "Pan Józek" z sąsiedniego garażu wymieniając końcówki to liczy zwoje gwintu + mierzy suwmiarką głębokość wkręcenia starej gałki i tak samo wkręca nową :arrow: w 75% taka metoda wystarcza aby nie trzeba było sprawdzać geometrii.
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50


CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!
Avatar użytkownika
MK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2004
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Cieszyn-Gród Trzech Braci

Postprzez branio środa, 9 listopada 2005, 12:24

Jeśli dobrze zrozumiałem,to wymiany dokonywali ci sami fafofcy co ustawiali zbieżność.
A nie ma sensu jej ustawiać jeśli miałeś jakiś luz.
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Drucik środa, 9 listopada 2005, 13:07

branio napisał(a):Jeśli dobrze zrozumiałem,to wymiany dokonywali ci sami fafofcy co ustawiali zbieżność.
A nie ma sensu jej ustawiać jeśli miałeś jakiś luz.


Zbieznosc ustawili po wymianie koncowki.

Zastanawiam sie czy po prostu drazek po drugiej stronie tez nie jest do wymiany? Nic to pojade tam dzisiaj znowu, potruje im, niech cos wymyśla.
Aro/Drucik/Inne, Było Kangoo 1.4/2000 Pampa, klapa
Avatar użytkownika
Drucik
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 319
Dołączył(a): poniedziałek, 11 lipca 2005, 23:00
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez _ONE_ środa, 9 listopada 2005, 17:01

Najlepiej podjedź do innego i niech sprawdzi i Ci powie co jest grane. Wtedy do nich pojedziesz... przynajmniej nie będą Ci ściemniać. Możliwe, że jeżeli silentbloki wahacza masz do wymiany to i sworznie wahacza też już mają luzy. Zawieszenie to najlepiej robić kompleksowo, bo obowiązuje zasada najsłabszego ogniwa...
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Następna strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron