




skarb napisał(a):Ja z moich doświadczeń mogę Ci powiedzieć, że po usunięciu wszystkich wad fabrycznych specjalnie się nic nie dzieje i nie psuje.
MZ_MZ napisał(a):grzes46 napisał(a):Witam Was serdecznie.
Żarówki reflektorów też palą się często, ale jest wyjście. Przednie żarówki świateł pozycyjnych mają dwa włókna wystarczy w komputerze ustawić w serwisie drugie włókno 21W jako do jazdy dziennej i spokój. Pozdrawiam cześć.
Czy to informacja sprawdzona? Słyszałem, że nie da się bo nie ma instalacji (przewodów).

arthi napisał(a):Moge potwierdzic, jak juz sie uporasz z wadami w twoim egzemplarzu to jak na moj gust jest miod malina i odpukac wszystko dziala jak nalezy. Sam serwis dziala tez bardzo dobrze i przynajmniej mi nie robili problemow. Mialem wode na podlodze, wysuszyli poprawili fabryke, uszleczelki zardzewiale wszystkie wymienili na nowe i poprawili fabryke, zbyt szybko zuzyly sie klocki tyl wymienili na swoj koszt, mieszek nowy, kilka babli na wewnetrznej stronie drzwi, malowanie wszystko zrobili szybko i bezbolesnie. Silnik dziala jak szwajcarski zegarek, a promien zawracania jak w smarcie. Jak na moj gust troche za glosno w srodku, ale to tylko taki troche bardziej wypasiony dostawczak, wiec nie mozna wymagac cudow.




 No ale wtedy też samochody używane były droższe od nowych
 No ale wtedy też samochody używane były droższe od nowych 






 
  
 




Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości