Strona 1 z 1

Ładowanie turbiny

PostNapisane: piątek, 1 czerwca 2012, 19:39
przez halski26
Pytanie proste, ale odpowiedzi jakie slyszalem sa rozne dlatego pytam.
Ile bar powinna ladowac turbina w kangoo 4x4 z silinikiem 1.9 dCi ?

Re: Ładowanie turbiny

PostNapisane: piątek, 1 czerwca 2012, 22:42
przez Wiz
Zrobione 1.5dCi potrafi pompować nawet do 1.4 bara

Re: Ładowanie turbiny

PostNapisane: sobota, 2 czerwca 2012, 07:15
przez Lucass
Od razu piszę - nie wiem.
Ale ten silnik przy swojej mocy w kangurze 80 kucy nie będzie miał wielkiego ciśnienia ładowania.
Niestety to bardzo rzadki silnik w kangoo, ma go tylko 4x4 (jeżeli nie ma benzyny, a ta jest popularniejsza), stąd i informacji o nim u nas możesz zdobyć raczej mało...
Prędzej u laguniarzy ewentualnie użytkowników volvo.

Re: Ładowanie turbiny

PostNapisane: poniedziałek, 11 czerwca 2012, 17:41
przez halski26
ok juz wiem ile powinno ladowac turbo w mojej wersji silnika.
Kupilem tez miernik doladowania - podpiac go mozna na wezyk przy dolocie wiec problemu nie ma - laduje tyle ile ladowac powinno (spiete krotkim wezem)
teraz chce to przeniesc do srodka - ktos poradzi jak najleiej przelozyc wezyk z komory silnika do kabiny, tak by wychodzil gdzies przy szybie od strony zegarow?
Z elektryka sobie powinienem poradzic (minus, plus i kabel na wlacznik pozycyjnych jako podswietlenie)

Re: Ładowanie turbiny

PostNapisane: poniedziałek, 11 czerwca 2012, 19:14
przez Szumak
Fabrycznie masz gumowy korek po lewej stronie podszybia, którym idą do kabiny wszystkie przewody, jednak jak będziesz przebijał go pod wężyk to będziesz musiał potem całość dobrze uszczelnić - mnie się ta sztuka nie udaje od 3 lat i stale mam wodę pod dywanikiem...

Re: Ładowanie turbiny

PostNapisane: poniedziałek, 11 czerwca 2012, 20:39
przez halski26
ok, dzieki za info - jutro zabieram sie za montowanie zegara.
sie zmontuje, pokaze na zdjeciach jak sie prezentuje.
przy okazji robienia urwanej dzwigni od nawiewu srodkowego zrobie i uszczelnienie gumowego korka...