Strona 4 z 4

Re: FAKTY I MITY KANGOO 4x4

PostNapisane: czwartek, 14 stycznia 2016, 21:48
przez Stiopa
Mi ściąga w prawo na letnich kołach :twisted: , może u Ciebie są mocno profilowane drogi :D .

Re: FAKTY I MITY KANGOO 4x4

PostNapisane: czwartek, 14 stycznia 2016, 21:52
przez jaceksulej
no własnie na płaskim terenie jedzie prosto,opony nowe letnie i zimowe rozmiar orginal, nikt nie wie oco chodzi?

Re: FAKTY I MITY KANGOO 4x4

PostNapisane: czwartek, 14 stycznia 2016, 23:52
przez Podmiejski
za jazdę na wprost odpowiada kąt wyprzedzenia zwrotnicy
jak ktoś kombinował z podnoszeniem auta - kąt mógł się zmniejszyć i auto traci "centrowanie" układu kierowniczego czyli zdolność do samoczynnego utrzymywania kierunku jazdy na wprost
ale też czasem źle dobrany bieżnik ma podobny wpływ
szczególnie przy terenowych bieżnikach - wysokich - na twardej nawierzchni

Re: FAKTY I MITY KANGOO 4x4

PostNapisane: piątek, 15 stycznia 2016, 11:43
przez Lucass
Tak profilaktycznie sprawdź czy nie masz pozamienianych opon kierunkowych.
Nie ma bata, coś musi być spinkolone. A jak się zachowuje kierownica? Po skręcie wraca sama czy trzeba jej pomagać?

Re: FAKTY I MITY KANGOO 4x4

PostNapisane: piątek, 15 stycznia 2016, 22:49
przez jaceksulej
Opony mam zwykłe szosowe Michelin letnie i zimowe,robiłem optymalizacje opon,wymiary fabryczne budy i zawieszenia wszystko tak jak należy, kierownica odbija i zprawej i zlewej mechanicy rozkładają łapki wulkanizator też,nie mam w pobliżu kangoożego brata żeby porównać tą dolegliwość.A jaka powinna być zbieżność kół przednich? bo mi ustawiają według tego sprzętu ,,Winter -coś tam''podobno najlepszy na tak zwane zero, bo cztero łapy tak mają w katalogu? a kierunkowość opon jest prawidłowa.

Re: FAKTY I MITY KANGOO 4x4

PostNapisane: piątek, 15 stycznia 2016, 22:58
przez Podmiejski
może też być wspomaganie
ono ma być twardsze - czyli "nieaktywne" jesli TY ze strony kierownicy nim nie sterujesz
jak jest zwalone - będzie odpowiadało na naciski ze strony kół
wtedy gdy zjeżdżasz na pochyłośc drogi...

Re: FAKTY I MITY KANGOO 4x4

PostNapisane: piątek, 15 stycznia 2016, 23:03
przez jaceksulej
Podmiejski napisał(a):może też być wspomaganie
ono ma być twardsze - czyli "nieaktywne" jesli TY ze strony kierownicy nim nie sterujesz
jak jest zwalone - będzie odpowiadało na naciski ze strony kół
wtedy gdy zjeżdżasz na pochyłośc drogi...


Yyy możesz jaśniej nie bardzo rozumiem? jak to mam sprawdzić?