Strona 1 z 2

witam

PostNapisane: wtorek, 5 kwietnia 2016, 22:11
przez misiekpt
Witam wszytkich na forum. Mam na imię Michał i posiadam Kangoo z 2001 roku z nieszczęsnym silnikiem 1.9 dti. Kangoo spełnia rolę auta roboczego. Posiadam jeszcze 3 auta: Lagunę 2 PhII 2,0T 204hp,Lagunę 2 PhII 2,0T 170hp i Rodzynka w postaci Renault 19 16v Cabrio.

Re: witam

PostNapisane: środa, 6 kwietnia 2016, 10:59
przez Lucass
Nieszczęsnym? :shock: Silnik dobry tylko w kangoo bardzo rzadki. Nieszczęsny to może być 1,5 dCi :P
Witamy! :)

Re: witam

PostNapisane: czwartek, 7 kwietnia 2016, 06:29
przez Wielebny
Siemasz!
Ja też mam ten silnik u siebie i uważam że to jeden z lepszych silników w Kangoo jeżeli chodzi o niezawodność i parametry.
Aż byłem miło zaskoczony dynamiką i "głośnością". Wiadomo, benzyna to to nie jest.
Ale biorąc pod uwagę dostępność wersji silnikowych gdzie 45% to 1,2 , 50% to 1,5 dci (puk puk, to my panewki) to 1,9dTi to prawdziwy rarytas :P

A powiedz mi - jak masz z odpalaniem? Musi zakręcić ciut dłużej po długim postoju? Mi czasem tak. Ale do sprawdzenia został już tylko zaworek zwrotny na pompie.

Re: witam

PostNapisane: czwartek, 7 kwietnia 2016, 07:29
przez Lucass
Wielebny napisał(a): 1,5 dci (puk puk, to my panewki)
O ile nie częściej: cyk, cyk - to my wtryski.

Re: witam

PostNapisane: czwartek, 7 kwietnia 2016, 08:35
przez Marek_Bielsko
Panowie, spokojnie :mrgreen: Jak się nie ma samochodu od Turka, tylko z polskiego salonu, to nie jest tak źle. ;)
Te auta czasami lubią, jak się o nie zadba. Poza tym narzekają ludzie, którzy nie potrafią tego naprawić :mrgreen:

Re: witam

PostNapisane: czwartek, 7 kwietnia 2016, 09:48
przez MK
Od początku silników 1,5dCi w Klubie zdaje się.że nie obróciła się u nas żadna panewka.
Za to wtrysków poszło na tony.

Re: witam

PostNapisane: czwartek, 7 kwietnia 2016, 10:55
przez Marek_Bielsko
Wtrysków na tony, ale serwisowanie Renault (nawet w ASO) jest relatywnie tanie. :)

Re: witam

PostNapisane: czwartek, 7 kwietnia 2016, 11:01
przez Wielebny
Marek_Bielsko napisał(a):Panowie, spokojnie :mrgreen: Jak się nie ma samochodu od Turka, tylko z polskiego salonu, to nie jest tak źle. ;)
Te auta czasami lubią, jak się o nie zadba. Poza tym narzekają ludzie, którzy nie potrafią tego naprawić :mrgreen:


No ale przyznasz, że duża ilość 1,5dCi dostępnych na rynku jest w śmiesznie niskich cenach.
Co nie wróży zbyt dobrze :)

Re: witam

PostNapisane: czwartek, 7 kwietnia 2016, 11:06
przez Marek_Bielsko
Bo ludzie tego nie potrafią naprawić. Interesują się autem jak już jest za późno i potem to sprzedają za śmieszne pieniądze.

Re: witam

PostNapisane: czwartek, 7 kwietnia 2016, 12:34
przez Lucass
Tylko w przypadku wtrysków nie wszystko zależy od właściciela. Może dbać i chuchać, ale jeżeli zatankuje jakiś syf (nawet na markowej stacji) to całe jego dbanie i chuchanie psu na buty się nadaje.