Strona 1 z 3

Witam - zaspamowany dyskusją o wadach i zaletach różnych aut

PostNapisane: czwartek, 10 grudnia 2015, 11:11
przez pawel1313
Witam wszystkich :)

Przymierzam się do zakupu kangurka III rocznik około 2012 z motorem 1.6 16V i nie ukrywam że chciałbym go zagazować.

Niemniej czytając chociażby watek "WADY FABRYCZNE W KANGOO II 2008 ZASTANÓW SIĘ ZANIM KUPISZ !" mój entuzjazm trochę opadł.
Czy wersja III też jest tak "jakościowo dobra" ?
Na co ewentualnie zwrócić uwagę przy zakupie ?
O cewkach wiem. Mam za to sprzeczne informacje odnośnie regulacji zaworów w tym silniku (K4M) tzn hydrauliczna czy przez szklanki.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam
Paweł

Re: Witam :)

PostNapisane: czwartek, 10 grudnia 2015, 14:27
przez Stiopa
Nie ma czegoś takiego jak kangoo 3. Od 2007 roku do dzisiaj(2015) jest kangoo 2. Od 2012 jest kangoo 2 ph2, czyli liftowy.

Re: Witam :)

PostNapisane: czwartek, 10 grudnia 2015, 14:38
przez lola
@Stiopa - wytlumacz to redaktorom autocentrum :)

Re: Witam :)

PostNapisane: czwartek, 10 grudnia 2015, 15:16
przez pawel1313
Właśnie zasugerowalem się autocentrum

Zmiana pytania: czy Kangoo II po lifcie jest warte uwagi?

Re: Witam :)

PostNapisane: czwartek, 10 grudnia 2015, 15:22
przez Stiopa
Tyle samo co przed liftem, czyli dużo mniej niż kosztuje... :twisted:

Re: Witam :)

PostNapisane: czwartek, 10 grudnia 2015, 15:51
przez Mascot
IMHO generalnie wychodzę z założenia, że auta po liftingu są najczęściej pozbawione chorób wieku dziecięcego, często po liftach dodają ciekawsze wyposażenie.
Mi się Kangoo II phase II bardzo podoba, gdyby nie finanse ( i chęć zostawienia obecnego ), brałbym z wielką chęcią :)

W zeszłym roku zliftowali Kangoo po raz drugi, ale ... jest szpetny, okroili opcje, i zrąbali radio ( ułożenie i sterowanie ).
Nie wiem jak w przypadku Kangoo, ale np. jeśli chodzi o Scenici III, ponoć warto uważać. Serwisom, bardziej opłaca się wstawić nowszy przód do starszego modelu ( ot, lepszy zarobek, a wszystko pasuje plug & play, tak samo jak we Fluensie :) )

Re: Witam :)

PostNapisane: czwartek, 10 grudnia 2015, 18:10
przez Marek_Bielsko
lola napisał(a):@Stiopa - wytlumacz to redaktorom autocentrum :)


Możesz napisać do Zachara na redakcja@autocentrum.pl - tylko w miarę kulturalnie ;)

Re: Witam :)

PostNapisane: czwartek, 10 grudnia 2015, 19:39
przez Lucass
pawel1313 napisał(a):O cewkach wiem. Mam za to sprzeczne informacje odnośnie regulacji zaworów w tym silniku (K4M) tzn hydrauliczna czy przez szklanki.
Hydrauliczna. Silnik bardzo dobry w starym Kangoo i w ogóle bardzo dobry silnik. Nie wiem jak w nowym wygląda stosunek mocy do masy.
Gdyby nie to, że najmłodszy Kangoo I (2008) w tej chwili zalatuje już szrotem, to radziłbym jedynkę.

Re: Witam :)

PostNapisane: piątek, 1 stycznia 2016, 15:12
przez Podmiejski
Lukass..CO ZALATUJE SZROTEM?!?!!
....!!!!!!!!!!!

Re: Witam :)

PostNapisane: piątek, 1 stycznia 2016, 15:56
przez Lucass
Nie oszukujmy się. Mamy rok 2016. Ośmioletni samochód już od kilku lat zalatuje szrotem.
Mój ma 13 i wali nim już solidnie. ;)