Mniej gazu, wyższe obroty Panowie
No to ja znowu czytałem i słyszałem , ze dużo gazu a niskie obroty , żeby jak najszybciej dojść do "piątki" . A obroty najlepiej do 2500 i 3/4 gazu .
Panie dizel my tu o benzyniakachkavka napisał(a):No to ja znowu czytałem i słyszałem , ze dużo gazu a niskie obroty , żeby jak najszybciej dojść do "piątki" . A obroty najlepiej do 2500 i 3/4 gazu .
zuwik napisał(a):Mniej gazu, wyższe obroty Panowie...
zuwik napisał(a):Mniej gazu, wyższe obroty PanowiePo wymianie filterka 5,8 czy miasto, czy trasa
Panie dizel my tu o benzyniakach Choć kwoli ścisłości chodzi mi o to, że np. jadąc 60km/h na czwórce muszę wciskać pedał minimalnie, a na piątce już ze 2cm żeby tylko utrzymać prędkość. Nie chodzi mi o 5oooRPM ale np. nie przyspieszać na 4ce z 50km/h tylko redukcja i troszkę więcej gazu. Proponuję doświadczenie: utrzymywać na 4ce 50km/h i nie puszczając gazu zredukować na 3 - you'll see A diesel to inna inkszość - dobrze słyszałeś kavka
a normalnie, po mieście wychodzi mi 8 l/100km,
na trasie czasmi więcej i jeszcze do tego prawie 1 litr
oleju na każde 1000 km
a normalnie, po mieście wychodzi mi 8 l/100km,
na trasie czasmi więcej i jeszcze do tego prawie 1 litr
oleju na każde 1000 km
_grzes_ napisał(a):a normalnie, po mieście wychodzi mi 8 l/100km,
na trasie czasmi więcej i jeszcze do tego prawie 1 litr
oleju na każde 1000 km
poważnie bierze Ci tyle oleju?? mam nadziej ze to tylko twoj taki łapczywy na olej
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości