Witam wszystkich :)))

Zanim zaczniesz pisać w innych działach przedstaw się

Postprzez kavka środa, 2 listopada 2005, 22:55

Mniej gazu, wyższe obroty Panowie

No to ja znowu czytałem i słyszałem , ze dużo gazu a niskie obroty , żeby jak najszybciej dojść do "piątki" . A obroty najlepiej do 2500 i 3/4 gazu .
Obrazek
Avatar użytkownika
kavka
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1514
Dołączył(a): sobota, 16 lipca 2005, 23:00
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez zuwik środa, 2 listopada 2005, 23:00

kavka napisał(a):No to ja znowu czytałem i słyszałem , ze dużo gazu a niskie obroty , żeby jak najszybciej dojść do "piątki" . A obroty najlepiej do 2500 i 3/4 gazu .
Panie dizel my tu o benzyniakach :wink: Choć kwoli ścisłości chodzi mi o to, że np. jadąc 60km/h na czwórce muszę wciskać pedał minimalnie, a na piątce już ze 2cm żeby tylko utrzymać prędkość. Nie chodzi mi o 5oooRPM ale np. nie przyspieszać na 4ce z 50km/h tylko redukcja i troszkę więcej gazu. Proponuję doświadczenie: utrzymywać na 4ce 50km/h i nie puszczając gazu zredukować na 3 - you'll see :wink: A diesel to inna inkszość - dobrze słyszałeś kavka :)
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez MK czwartek, 3 listopada 2005, 07:21

zuwik napisał(a):Mniej gazu, wyższe obroty Panowie...


:?: :?: :?: :?: :?: :?: :roll: :roll: :roll:
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50


CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!
Avatar użytkownika
MK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2004
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Cieszyn-Gród Trzech Braci

Postprzez PanKot czwartek, 3 listopada 2005, 08:55

zuwik napisał(a):Mniej gazu, wyższe obroty Panowie :) Po wymianie filterka 5,8 czy miasto, czy trasa :wink:

Jak Ty to robisz :?:
Ty masz chyba wszędzie z górki :idea:
Jestem szczęśliwy jak wyjdzie mi 7,3 l/100km
a normalnie, po mieście wychodzi mi 8 l/100km,
na trasie czasmi więcej i jeszcze do tego prawie 1 litr
oleju na każde 1000 km.
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.
Avatar użytkownika
PanKot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1650
Dołączył(a): niedziela, 4 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez branio czwartek, 3 listopada 2005, 09:20

PanKot napisał(a):i jeszcze do tego prawie 1 litr
oleju na każde 1000 km.

A widzisz :!:
Żuwik zapomniał :idea: ,jemu 4 i z tąd ta różnica :idea: :!: :lol: :lol: :lol:
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez zuwik czwartek, 3 listopada 2005, 10:12

Ja już go prawie nie mam, więc nie ma z czego brać :lol: :wink: Ale raczej mi nie je, 15kkm bez dolewki (za to czas na wymianę)
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez kavka czwartek, 3 listopada 2005, 14:58

Panie dizel my tu o benzyniakach Choć kwoli ścisłości chodzi mi o to, że np. jadąc 60km/h na czwórce muszę wciskać pedał minimalnie, a na piątce już ze 2cm żeby tylko utrzymać prędkość. Nie chodzi mi o 5oooRPM ale np. nie przyspieszać na 4ce z 50km/h tylko redukcja i troszkę więcej gazu. Proponuję doświadczenie: utrzymywać na 4ce 50km/h i nie puszczając gazu zredukować na 3 - you'll see A diesel to inna inkszość - dobrze słyszałeś kavka

To jest fakt , ale artykuł w "Motorze" pisał zarówno o dieslach jak i benzynach , tylko oni akurat mieli Skode Superb 2.0 Benzyne bodajże to autentycznie to jest inna inszość . Pozdrawiam i życze tylko z górki :wink:
Obrazek
Avatar użytkownika
kavka
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1514
Dołączył(a): sobota, 16 lipca 2005, 23:00
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez _grzes_ piątek, 4 listopada 2005, 22:00

a normalnie, po mieście wychodzi mi 8 l/100km,
na trasie czasmi więcej i jeszcze do tego prawie 1 litr
oleju na każde 1000 km


poważnie bierze Ci tyle oleju?? mam nadziej ze to tylko twoj taki łapczywy na olej ;)
Ważne są tylko te dni, które w Kangoo spędzamy :)
Avatar użytkownika
_grzes_
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 10
Dołączył(a): sobota, 22 października 2005, 23:00

Postprzez _grzes_ piątek, 4 listopada 2005, 22:13

a normalnie, po mieście wychodzi mi 8 l/100km,
na trasie czasmi więcej i jeszcze do tego prawie 1 litr
oleju na każde 1000 km


poważnie bierze Ci tyle oleju?? mam nadziej ze to tylko twoj taki łapczywy na olej ;)
Ważne są tylko te dni, które w Kangoo spędzamy :)
Avatar użytkownika
_grzes_
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 10
Dołączył(a): sobota, 22 października 2005, 23:00

Postprzez PanKot piątek, 4 listopada 2005, 23:05

_grzes_ napisał(a):
a normalnie, po mieście wychodzi mi 8 l/100km,
na trasie czasmi więcej i jeszcze do tego prawie 1 litr
oleju na każde 1000 km


poważnie bierze Ci tyle oleju?? mam nadziej ze to tylko twoj taki łapczywy na olej ;)


Oj tak. A jak trafi mi się po trasie kawałek autostrady to przy prędkości 160km/godz potrafi mi spalić 1/2 litra oleju na 100kilometrowym odcinku
o paliwie już nie wspomnę bo to tak jakbym z wiaderka wylewał - ponad 12 litrów na 100 km. Tak mi się porobiło od wakacji.
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.
Avatar użytkownika
PanKot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1650
Dołączył(a): niedziela, 4 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Jestem tu nowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron