Strona 1 z 1

Rocznik

PostNapisane: poniedziałek, 28 lutego 2005, 10:32
przez loocky
Ja tam jestem ciekaw jakie roczniki mają klubowicze. :D
orys mam nadzieję, że nie podebrałem ci pomysłu.

PostNapisane: poniedziałek, 28 lutego 2005, 11:11
przez orys
loocky, ankietuj do woli ile Ci sił i pomysłów :lol: :lol: :wink:
Ankiety dla chętnych: klapa/drzwi, koła13/14/15", służbowy/prywatny, model alize/kaleido/..., średni roczny przebieg, itp. itd.
powodzenia

PostNapisane: poniedziałek, 28 lutego 2005, 13:48
przez AdiK
Może najpierw ankieta jakie ankiety :D

PostNapisane: poniedziałek, 28 lutego 2005, 14:24
przez orys
No to AdiK, do dzieła :D :D :wink:

PostNapisane: piątek, 4 marca 2005, 11:56
przez Rafal
ja widze ze w klubie w wiekszosci to weterani z 1998, ładnie, ciekawe jak sprawa bedzie wygladac za 5 lat???

PostNapisane: sobota, 22 lipca 2006, 11:16
przez slay
A gdzie kliknąć jeśli mam 97 :D Czuje sie pominięty :cry:

PostNapisane: środa, 26 lipca 2006, 12:47
przez Rycho
Tak poza tym, to widziałem zestawienia awaryjności ADAC (ponoć wczoraj w Rzepie była polska wersja).

Kangoo jest klasyfikowany jako klasa niższa średnia (pfuj, profanacja :x )

A dalej uwaga:

Ilość awarii na 1.000 zarejestrowanych w 2005 pojazdów:
Kangoo na 3 miejscu!!! (1. Xsara/Picasso, 2. MB A-Klasa, 4. Megane)

Jeśli chodzi o roczniki, to Kangury są:
z 2000 niezbyt (pomarańczowy, 63) :?
z 2001 hmm... (czerwony, 65) :oops:
z 2002 hmm... (czerwony, 49) :oops:
z 2003 noo nieźle (żółty, 21) :)
z 2004 coraz lepiej (jeszcze żółty, ale 12) :)
z 2005 no i pięknie - mocny zielony, 5 8)

Kolory to ocena niezawodności (czerwony = zawodny, zielony = niezawodny). Liczby wskazują na częstość występowania awarii w 1000 zarejestrowanych w danym roku pojazdów danego typu)

Źródło: ADAC motorwelt 5/2006

Pozdrawiam innych posiadaczy rocznika 2001...

PostNapisane: środa, 26 lipca 2006, 13:03
przez KiK
Zawsze taką awaryjność staram się mierzyć właśnym doświadczeniem i posiadanym samochodem :D

Choć niewątpliwie osobie która nie zna marki, modelu może dać jakiś obraz.

Kuba

PostNapisane: środa, 26 lipca 2006, 13:17
przez Rycho
Dla mnie to wygląda tak:
2000 - auta proste, silniki 8V, tdi, awaryjność w normie
2001-2002 - torbacz robi się luksusowy/elektryczny: el szyby, el lustra, silniki 16V, powoli dci, więcej wyposażeń. No francuzy nie są mocne w elektryce (wiązki, wyłączniki, itp). To podnosi statystykę, mimo, że nie są to poważne "awarie"
noo i w 2003 nowa buda, nowo przeszkoleni pracownicy, nowy system jakości, bo należy poprawić to co było itp itd, ale jeszcze "choroby dziecięce"
2004 -> dopracowany torbacz obiektem zazdrości :wink: np. toyoty (Corolla/Corolla Verso w tej samej klasie 13. miejsce)