przywileje dla klubowiczów

Pomysły dotyczące działania Klubu

przywileje dla klubowiczów

Postprzez Darco poniedziałek, 18 grudnia 2006, 14:40

Fajnie byłoby korzystać z pewnych przywilejów lub być specjalnie traktowanym dzieki temu że należymy do naszego klubu. Jest to możliwe, przecież każdy z nas działa w swoim srodowisku. Może podam na własnym przykładzie. Jestem grafikiem, mam też drukarnię cyfrową mogę dla klubowiczów dać 15% rabatu od oficjalnej ceny na www, posiadam tez działkę na Jurze w okolicach Janowa z malowniczo położonym polem (mógłbum latem sklecić ławki ze stolikiem i odpowiednio oznaczyć z udostepnieniem dla klubowiczów którzy chcieliby pogrilować nałonie natury. W przyszłości możnabyłoby wszystko to skatalogować.
morski skoczek 1,5DCI 80
Avatar użytkownika
Darco
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 33
Dołączył(a): poniedziałek, 11 grudnia 2006, 00:00
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez Darco poniedziałek, 18 grudnia 2006, 14:43

Miejsca takie (strona www, sklep, pensjonat, miece grilowe, itp.) można oznakować
morski skoczek 1,5DCI 80
Avatar użytkownika
Darco
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 33
Dołączył(a): poniedziałek, 11 grudnia 2006, 00:00
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez akagi poniedziałek, 18 grudnia 2006, 14:50

masz swoją stronę ? podaj adres , może skorzystam :)
Avatar użytkownika
akagi
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 107
Dołączył(a): sobota, 15 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: sinsiti

Postprzez Darco poniedziałek, 18 grudnia 2006, 14:58

jak wygląda sprawa z podawaniem swoich firm na forum, nie chciałbym utrudnić pracyadminowi, wprowadzić źródło nowych wpisów jedynie dla reklamy swojej firmy dlatego adres przesłałem na prywatne konto, ale jest to tez temat do dyskusji. Jesli klubowicze wprowadzą rabaty to będą musieli podać namiary.
morski skoczek 1,5DCI 80
Avatar użytkownika
Darco
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 33
Dołączył(a): poniedziałek, 11 grudnia 2006, 00:00
Lokalizacja: Częstochowa